Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansują w 180heartbeats + Jung v Matt

Zwierzyński i Kuć prowadzą działania dla Google i YouTube (fot. materiały prasowe)

Kamil Kuć oraz Adrian Zwierzyński awansowali na stanowiska associate creative director w 180heartbeats + Jung v Matt.

To nowo utworzone stanowiska w dziale kreacji i designu agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

Czytaj też: Paulina Sergiel przeszła z K2 Precise do G2A.COM

Związany od czterech lat z agencją Adrian Zwierzyński dotychczas był senior art directorem. Ma 12 lat doświadczenia w branży reklamowej – pracował w Neon Shake, IQ Marketing oraz w TWIN.digital collective. Natomiast Kamil Kuć ze 180heartbeats związany jest blisko trzy lata, wcześniej jako senior copywriter. Zbierał doświadczenie w VMLY&R, Neon Shake i Effectica.

Zespół Kuć i Zwierzyński od początku pracy w 180heartbeats prowadzą działania dla Google i YouTube. W portfolio mają także kampanie dla Zalando, Huawei, Amnesty International i akcję #chodźdokina. Ich prace były nagradzane między innymi na KTR i Best of Facebook.

Dział kreacji i designu 180heartbeats + Jung v Matt tworzy 20 osób. Zarządza nim Michał Sęk, executive creative director & partner.

Czytaj też: Reklama online przyspiesza w drugim kwartale, wartość rynku online to 3,2 mld zł

(KAP, 01.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.