Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansują w 180heartbeats + Jung v Matt
Zwierzyński i Kuć prowadzą działania dla Google i YouTube (fot. materiały prasowe)
Kamil Kuć oraz Adrian Zwierzyński awansowali na stanowiska associate creative director w 180heartbeats + Jung v Matt.
To nowo utworzone stanowiska w dziale kreacji i designu agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Czytaj też: Paulina Sergiel przeszła z K2 Precise do G2A.COM
Związany od czterech lat z agencją Adrian Zwierzyński dotychczas był senior art directorem. Ma 12 lat doświadczenia w branży reklamowej – pracował w Neon Shake, IQ Marketing oraz w TWIN.digital collective. Natomiast Kamil Kuć ze 180heartbeats związany jest blisko trzy lata, wcześniej jako senior copywriter. Zbierał doświadczenie w VMLY&R, Neon Shake i Effectica.
Zespół Kuć i Zwierzyński od początku pracy w 180heartbeats prowadzą działania dla Google i YouTube. W portfolio mają także kampanie dla Zalando, Huawei, Amnesty International i akcję #chodźdokina. Ich prace były nagradzane między innymi na KTR i Best of Facebook.
Dział kreacji i designu 180heartbeats + Jung v Matt tworzy 20 osób. Zarządza nim Michał Sęk, executive creative director & partner.
Czytaj też: Reklama online przyspiesza w drugim kwartale, wartość rynku online to 3,2 mld zł
(KAP, 01.12.2022)