Ruszyła kampania społeczna dotycząca testów na obecność HIV
Kampania ma budować świadomość, że przy odpowiednio wcześnie wykrytym zakażeniu HIV możliwe jest skuteczne leczenie (screen: YouTube/KC ds AIDS)
Krajowe Centrum ds. AIDS uruchomiło kampanię społeczną pod hasłem "Jedyny taki test", która ma na celu pokazać młodym osobom, jak łatwo jest zrobić test na HIV.
Kampania ma budować świadomość, że przy odpowiednio wcześnie wykrytym zakażeniu HIV możliwe jest skuteczne leczenie. Potrzebna jest do tego jednak odpowiednia profilaktyka.
Czytaj też: SalesTube wygrywa przetarg Orange
Kampania obejmuje działania edukacyjne, takie jak film instruktażowy tłumaczący, jak wykonać test na HIV i na czym on polega. W ramach kampanii promowany jest również telefon zaufania HIV/AIDS oraz adres poradni internetowej. Stworzono też stronę internetową kampanii Jedynytakitest.aids.gov.pl.
Działania prowadzone są w mediach społecznościowych: na YouTube, TikToku, Facebooku i Instagramie. Do współpracy zaangażowano influencerów. Plakaty kampanijne znajdują się w 11 województwach, na 510 nośnikach. Za zakup mediów odpowiada Euvic Media.
Czytaj też: Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2022. Gong, Starcom i ING wśród zwycięzców
(KAP, 25.11.2022)