Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska ma ponad 143 mln zł zysku netto po dziewięciu miesiącach 2022 roku

Segment online przyniósł Wirtualnej Polsce 730,1 mln zł przychodów, a segment telewizyjny – 20,6 mln zł (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska Holding SA po trzech kwartałach 2022 roku miała 750,7 mln zł przychodów ze sprzedaży i 143,4 mln zł zysku netto. Skorygowana EBITDA wyniosła 261,2 mln zł.

W porównaniu z analogicznym okresem 2021 roku przychody spółki wzrosły o 20,6 proc. Przychody gotówkowe urosły o 20,9 proc., do 731,6 mln zł.

Segment online przyniósł Wirtualnej Polsce 730,1 mln zł przychodów (wzrost o 21 proc.), z czego 711,1 mln zł to przychody gotówkowe (wzrost o 21,3 proc.). Skorygowana EBITDA segmentu wyniosła 261,8 mln zł (wzrost o 23,4 proc.).

Czytaj też: Zwolnienia w Agorze wciąż nie ruszyły. Dziś mają się zacząć w Heliosie

Natomiast segment telewizyjny zapewnił 20,6 mln zł przychodów Wirtualnej Polsce (o 9,8 proc. więcej niż przed rokiem). Strata na poziomie EBITDA powiększyła się o 22,9 proc. do 602 tys. zł.

W samym trzecim kwartale 2022 roku przychody Wirtualnej Polski wzrosły o 20,3 proc., 270,9 mln zł. Segment online odpowiadał za 264 mln zł wpływów (wzrost o 20,2 proc.), a segment telewizyjny – za 6,9 mln zł (wzrost o 26,5 proc.).

Zysk netto Wirtualnej Polski po dziewięciu miesiącach 2022 roku wyniósł 143,4 mln zł (wzrost o 14,9 proc.), a skorygowana EBITDA – 261,2 mln zł (wzrost o 23,4 proc.). W trzecim kwartale WP wypracowała 50,8 mln zł zysku netto (spadek o 7,5 proc.) i 95,8 mln zł skorygowanego zysku na poziomie EBITDA (wzrost o 30 proc.).

Czytaj też: TVP przeprosi KPH za homofobiczną "Inwazję" i przekaże 10 tys. złotych na cele społeczne

(KOZ, 22.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.