Interia.pl pierwszy raz wyprzedziła Onet.pl i Wp.pl w zestawieniu domen internetowych
Interię odwiedziło 16,25 mln internautów, czyli o 1,1 proc. więcej niż w poprzednim miesiącu (fot. materiały prasowe)
W lipcowym zestawieniu TOP 20 domen internetowych Interia.pl pierwszy raz w historii wyprzedziła dwóch największych newsowych konkurentów – Onet.pl i Wp.pl. Największy spadek odnotował Businessinsider.com.pl.
Na pierwszym miejscu niezmiennie pozostaje domena Google.com, która miała 27,25 mln użytkowników (wzrost o 0,67 proc. w porównaniu z czerwcem 2025 roku). Druga pozycja przypadła Youtube.com – 19,8 mln użytkowników (wzrost o 1,65 proc.). Na trzecim miejscu była Facebook.com – 17,21 mln (wzrost o 0,63 proc.).
Czytaj też: Sławomir Kowalski uruchomił własny portal rozrywkowy Glampress.pl
Czwartą pozycję zajęła Interia.pl – tę domenę odwiedziło 16,25 mln internautów, czyli o 1,1 proc. więcej niż w poprzednim miesiącu. Dla Interii to pierwszy raz, kiedy wyprzedziła w rankingu domeny Onetu i Wirtualnej Polski.
Piąty w zestawieniu jest Onet.pl (16,09 mln użytkowników, wzrost o 0,2 proc.). Awans, o trzy pozycje, zanotowało Allegro.pl (15 mln użytkowników, wzrost o 13,62 proc.).
Kolejne były domeny: Wp.pl – 14,42 mln (spadek o 4,68 proc.), Temu.com – 12,47 mln (wzrost o 3,32 proc.), Mediaexpert.pl – 12,18 mln (wzrost o 1,15 proc.) i Wikipedia.org – 11,36 mln (wzrost o 1,57 proc.).
Czytaj też: Microsoft potwierdza wnioski polskiego NASK. Dziennikarze i prezenterzy zagrożeni przez AI
W drugiej dziesiątce zestawienia znalazło się pięć polskich domen medialnych:
• Gazeta.pl (13. miejsce) – 9,5 mln użytkowników (spadek o 5,32 proc.),
• TVN24.pl (15.) – 9,19 mln (spadek o 6.40 proc.),
• Fakt.pl (16.) – z 8,65 mln (wzrost o 2,23 proc.),
• O2.pl (18.) – 7,63 mln (spadek o 6,08 proc.),
• Businessinsider.com.pl (20.) – 7,04 mln (spadek o 24,78 proc.).
W zestawieniu TOP 20 w lipcu największy spadek odnotowała domena Businessinsider.com.pl (screen: Mediapanel)
Czytaj też: Graniczne doświadczenie. W Ukrainie życie straciło już ponad stu pracowników mediów
(PAR, 10.08.2025)










