Hiszpańscy dziennikarze o pracy podczas blackoutu  |  "Super Express" dużo zyskał na debacie  |  Unijne regulacje uderzą w rynek prasy  |  Główny udziałowiec "Wprost" i "Do Rzeczy"  |  Przetarg marki Oshee  |  Red Carpet TV zrezygnował z programu  |  "Ukryta prawda" TVN zyskała widzów  |  Druga edycja "Eska Music Tour"  |  TV Puls wprowadzi nowe produkcje  |  Platforma Polsat Box udostępni kanały  |  Przejście z RASP do Canal+ Polska  |  Firma badawcza ARC Rynek i Opinia zwiększyła przychody  |  MFiPR publikuje listę planowanych przetargów  |  Marka Duda zmieniła wizerunek  |  Douglas rusza z kampanią  |  Loteria konsumencka Żywca  |  Spotify z rekordowym zyskiem operacyjnym  |  Banki z Wall Street pozbyły się długu Elona Muska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Hiszpańscy dziennikarze o pracy podczas blackoutu  |  "Super Express" dużo zyskał na debacie  |  Unijne regulacje uderzą w rynek prasy  |  Główny udziałowiec "Wprost" i "Do Rzeczy"  |  Przetarg marki Oshee  |  Red Carpet TV zrezygnował z programu  |  "Ukryta prawda" TVN zyskała widzów  |  Druga edycja "Eska Music Tour"  |  TV Puls wprowadzi nowe produkcje  |  Platforma Polsat Box udostępni kanały  |  Przejście z RASP do Canal+ Polska  |  Firma badawcza ARC Rynek i Opinia zwiększyła przychody  |  MFiPR publikuje listę planowanych przetargów  |  Marka Duda zmieniła wizerunek  |  Douglas rusza z kampanią  |  Loteria konsumencka Żywca  |  Spotify z rekordowym zyskiem operacyjnym  |  Banki z Wall Street pozbyły się długu Elona Muska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Hiszpańscy dziennikarze o pracy podczas blackoutu  |  "Super Express" dużo zyskał na debacie  |  Unijne regulacje uderzą w rynek prasy  |  Główny udziałowiec "Wprost" i "Do Rzeczy"  |  Przetarg marki Oshee  |  Red Carpet TV zrezygnował z programu  |  "Ukryta prawda" TVN zyskała widzów  |  Druga edycja "Eska Music Tour"  |  TV Puls wprowadzi nowe produkcje  |  Platforma Polsat Box udostępni kanały  |  Przejście z RASP do Canal+ Polska  |  Firma badawcza ARC Rynek i Opinia zwiększyła przychody  |  MFiPR publikuje listę planowanych przetargów  |  Marka Duda zmieniła wizerunek  |  Douglas rusza z kampanią  |  Loteria konsumencka Żywca  |  Spotify z rekordowym zyskiem operacyjnym  |  Banki z Wall Street pozbyły się długu Elona Muska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po trzech kwartałach „Motor” popularniejszy od „Auto Świata”. Wkrótce pozostanie bez konkurencji

"Motor" lideruje i będzie liderował, bo w grudniu ukaże się ostatnie papierowe wydanie tygodnika "Auto Świat"

Po trzech kwartałach 2022 roku tygodniki motoryzacyjne "Motor" i "Auto Świat" sprzedawały łącznie średnio 76 919 egz., z czego 75 873 to były wydania drukowane. Już od nowego roku, po likwidacji papierowej wersji "Auto Świat", "Motor" nie będzie miał się z kim ścigać.

Średnia sprzedaż tygodnika "Motor" (Wydawnictwo Bauer) od stycznia do września 2022 roku wyniosła 47 244 egz., z czego 47 087 egz. stanowiły wydania drukowane, a 157 – e-wydania. "Motor" najlepiej sprzedawał się w styczniu 2022 roku (średnio 55 388 egz.).

Czytaj też: Zwolnienia w Agorze wciąż nie ruszyły. Dziś mają się zacząć w Heliosie

Z kolei średnia sprzedaż tygodnika "Auto Świat" (RAS Polska) od stycznia do września 2022 roku wyniosła 29 675 egz., z czego 28 786 egz. stanowiły wydania drukowane, a 888 – e-wydania. "Auto Świat" najlepiej sprzedawał się w styczniu 2022 roku (średnio 33 071 egz.).

"Auto Świat" już po raz przedostatni figuruje w zestawieniu Polskich Badań Czytelnictwa. W związku z rosnącymi cenami papieru i energii w grudniu ukaże się ostatnie papierowe wydanie tego tygodnika. Wydawnictwo RAS Polska, które prowadzi obecnie proces zwolnień grupowych, chce skupić się na rozwijaniu treści redakcyjnych w internetowym serwisie Autoswiat.pl.

Od początku 2022 roku PBC nie posługuje się już średnią sprzedażą ogółem, dlatego danych za br. nie można porównać z analogicznym okresem rok wcześniej. Wskaźnik "sprzedaż wydania" stanowi zsumowane dane dla wskaźników: "sprzedaż wydania drukowanego" i "sprzedaż e-wydania".

Czytaj też: TVP przeprosi KPH za homofobiczną "Inwazję" i przekaże 10 tys. złotych na cele społeczne

(MZD, 22.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.