Betclic zaczyna kampanię "Misja Dubaj"
Na potrzeby kampanii "Misja Dubaj" Betclic przygotował spot reklamowy, w którym główny bohater boryka się z wyzwaniami rodem z profesjonalnych filmów akcji (screen: YouTube/Betclic Polska)
Firma bukmacherska Betclic uruchomiła kampanię z okazji piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze pod hasłem "Misja Dubaj". Towarzyszy jej promocja, w której klienci platformy mogą wygrać wycieczkę do Dubaju.
Przez cztery tygodnie trwania turnieju Betclic będzie organizować cotygodniowe rankingi mistrzów, czyli najtrafniej obstawiających użytkowników. Najlepsi gracze wygrają wycieczki do Kataru o wartości 60 tys. zł.
Czytaj też: Finał piłkarskiego mundialu najdroższy w cenniku TVP na grudzień
Na potrzeby kampanii "Misja Dubaj" Betclic przygotował spot reklamowy, w którym główny bohater boryka się z wyzwaniami rodem z profesjonalnych filmów akcji. W czasie mistrzostw będzie on emitowany w internecie oraz w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, Canal+, TVP).
Autorem konceptu kreatywnego jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukował F25 Production House, natomiast za postprodukcję odpowiada Xantus. Filmy wyreżyserował Filip Bartczak. Media zaplanował i zakupił Star Media.
Czytaj też: DoubleVerify: konsumenci nie ufają markom kojarzonym z dezinformacją
(KAP, 21.11.2022)