Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent teleturnieju "Jeden z dziesięciu" zakończył rok na małym minusie

Teleturniej "Jeden z dziesięciu" prowadzi Tadeusz Sznuk (fot. Ireneusz Sobieszczuk/TVP)

Spółka Euromedia TV, producent teleturnieju "Jeden z dziesięciu" dla TVP 1, w 2021 roku zanotowała 72 tys. zł straty netto przy 2,89 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów.

Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży produktów były o 1,6 proc. wyższe niż w 2020 roku.

Czytaj też: "Święta z Gesslerami" w grudniu w TVN

Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów to 2,69 mln zł – poszły w górę o 3,7 proc. Zanotowano też m.in. 267,8 tys. zł kosztów ogólnego zarządu (1,66 proc. więcej) i 108,89 tys. zł pozostałych kosztów operacyjnych wobec 317,03 zł rok wcześniej. Zatrudniano średnio jedną osobę (bez zmian).

Firma miała 72 tys. zł straty netto wobec 3,4 tys. zł zysku rok wcześniej. Strata ma zostać pokryta z przyszłych zysków.

Spółkę kontroluje Anna Brzywczy, która jest też jej prezeską.

Czytaj też: Zdjęcie pijącego dziennikarza na Twitterze. "Ja się zastraszyć nie dam"

(MNIE, 21.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.