Producent teleturnieju "Jeden z dziesięciu" zakończył rok na małym minusie
Teleturniej "Jeden z dziesięciu" prowadzi Tadeusz Sznuk (fot. Ireneusz Sobieszczuk/TVP)
Spółka Euromedia TV, producent teleturnieju "Jeden z dziesięciu" dla TVP 1, w 2021 roku zanotowała 72 tys. zł straty netto przy 2,89 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów.
Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży produktów były o 1,6 proc. wyższe niż w 2020 roku.
Czytaj też: "Święta z Gesslerami" w grudniu w TVN
Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów to 2,69 mln zł – poszły w górę o 3,7 proc. Zanotowano też m.in. 267,8 tys. zł kosztów ogólnego zarządu (1,66 proc. więcej) i 108,89 tys. zł pozostałych kosztów operacyjnych wobec 317,03 zł rok wcześniej. Zatrudniano średnio jedną osobę (bez zmian).
Firma miała 72 tys. zł straty netto wobec 3,4 tys. zł zysku rok wcześniej. Strata ma zostać pokryta z przyszłych zysków.
Spółkę kontroluje Anna Brzywczy, która jest też jej prezeską.
Czytaj też: Zdjęcie pijącego dziennikarza na Twitterze. "Ja się zastraszyć nie dam"
(MNIE, 21.11.2022)