Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl z kampanią w internecie pod hasłem "Piszemy o tym, co ma znaczenie"

Spoty można zobaczyć na portalach horyzontalnych, YouTubie, Facebooku i serwisach VOD (screen: YouTube/Gazeta Wyborcza)

Pod hasłem "Piszemy o tym, co ma znaczenie" rozpoczęła się w poniedziałek kampania wizerunkowa serwisu Wyborcza.pl.

Na kampanię składają się cztery spoty, które odwołują się do czterech ważnych tematów: działań partii rządzącej, inflacji, katastrofy klimatycznej i zdrowia psychicznego. Spoty można zobaczyć na portalach horyzontalnych, YouTubie, Facebooku i serwisach VOD.

Czytaj też: Zwolnienia w Agorze. W segmencie prasowym 84 osoby, w Heliosie 80 osób

Kreacje reklamowe przygotował dział marketingu "Gazety Wyborczej" we współpracy z SzutSzut Studio. Zakupu mediów dokonał dział marketingu "GW" przy wsparciu Spark Foundry.

(KOZ, 15.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.