Wyborcza.pl z kampanią w internecie pod hasłem "Piszemy o tym, co ma znaczenie"
Spoty można zobaczyć na portalach horyzontalnych, YouTubie, Facebooku i serwisach VOD (screen: YouTube/Gazeta Wyborcza)
Pod hasłem "Piszemy o tym, co ma znaczenie" rozpoczęła się w poniedziałek kampania wizerunkowa serwisu Wyborcza.pl.
Na kampanię składają się cztery spoty, które odwołują się do czterech ważnych tematów: działań partii rządzącej, inflacji, katastrofy klimatycznej i zdrowia psychicznego. Spoty można zobaczyć na portalach horyzontalnych, YouTubie, Facebooku i serwisach VOD.
Czytaj też: Zwolnienia w Agorze. W segmencie prasowym 84 osoby, w Heliosie 80 osób
Kreacje reklamowe przygotował dział marketingu "Gazety Wyborczej" we współpracy z SzutSzut Studio. Zakupu mediów dokonał dział marketingu "GW" przy wsparciu Spark Foundry.
(KOZ, 15.11.2022)