Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Kapitałowa Platige Image osiągnęła 100 mln zł przychodu za trzy kwartały 2022 roku

Spółka ogłosiła także rozpoczęcie intensywnych prac nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji do usprawnienia procesów produkcyjnych (screen: YouTube/PlatigeImage)

W pierwszych trzech kwartałach 2022 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Platige Image wyniosły ponad 100 mln zł, a skorygowana EBITDA – 15 mln zł.

Spółka opublikowała swoje wyniki finansowe, podkreślając, że są najwyższe w historii. Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image, wyjaśnił, że były możliwe dzięki dywersyfikacji linii biznesowych spółki, która współpracuje z markami z Chin, Bliskiego Wschodu czy Afryki. Dla porównania w całym 2021 roku Platige osiągnął przychody na poziomie 106,455 mln zł – co było wzrostem o 17 proc. wobec 2020 roku.

Czytaj też: Grand Prix Effie dla kampanii „Jestem kobietą”, DDB Warszawa i Starcom najbardziej efektywne

Spółka ogłosiła także rozpoczęcie intensywnych prac nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji do usprawnienia procesów produkcyjnych. Zapowiedziano również kontynuację rozpoczętych projektów oraz rozwijanie nowych w obszarze gamingu i developmentów filmowych.

Do dnia publikacji raportu Spółka zrealizowała największą w historii Platige Image reklamę na potrzeby kampanii Australijskiej Izby Turystycznej. A pod koniec września premierę miał film "Orzeł. Ostatni patrol", do którego firma zrealizowała ponad 100 ujęć.

W skład grupy wchodzą m.in. spółki Platige Image, Image Games, Dobro oraz Fatima.

Czytaj też: Katolicki ksiądz udziela ślubu parze jednopłciowej w nowej reklamie biżuterii Yes

(KAP, 10.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.