Paulina Przybysz i Baasch stworzyli utwór reklamujący Żubrówkę Czarną
Koncepcję projektu „Czarna Polana” i plan komunikacji przygotowała agencja GoldenSubmarine (screen: YouTube/Follow The Step Studio)
CEDC prezentuje kolejną odsłonę projektu artystycznego „Czarna Polana”, zrealizowanego dla marki Żubrówka Czarna.
W ramach kampanii powstał utwór z udziałem Pauliny Przybysz i Baascha, zbudowany z połączenia dźwięków Puszczy Białowieskiej i nowoczesnych technologii.
Czytaj też: Makaron Lubella w programach “Rolnik szuka żony” i “Rolnicy. Podlasie”
Wydaniu singla z utworem towarzyszy szereg aktywacji w sklepach oraz konkurs prowadzony na landing page’u kampanii.
Koncepcję tegorocznego projektu „Czarna Polana” i plan komunikacji przygotowała agencja GoldenSubmarine.
Czytaj też: Palikot, Wojewódzki i Wyjebongo. Takim stylem trudno przekonać inwestorów
(AMS, 08.11.2022)