Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paulina Przybysz i Baasch stworzyli utwór reklamujący Żubrówkę Czarną

Koncepcję projektu „Czarna Polana” i plan komunikacji przygotowała agencja GoldenSubmarine (screen: YouTube/Follow The Step Studio)

CEDC prezentuje kolejną odsłonę projektu artystycznego „Czarna Polana”, zrealizowanego dla marki Żubrówka Czarna.

W ramach kampanii powstał utwór z udziałem Pauliny Przybysz i Baascha, zbudowany z połączenia dźwięków Puszczy Białowieskiej i nowoczesnych technologii.

Czytaj też: Makaron Lubella w programach “Rolnik szuka żony” i “Rolnicy. Podlasie”

Wydaniu singla z utworem towarzyszy szereg aktywacji w sklepach oraz konkurs prowadzony na landing page’u kampanii.

Koncepcję tegorocznego projektu „Czarna Polana” i plan komunikacji przygotowała agencja GoldenSubmarine.

Czytaj też: Palikot, Wojewódzki i Wyjebongo. Takim stylem trudno przekonać inwestorów

(AMS, 08.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.