Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Skoki narciarskie ponownie w kanałach TVN, TVP pokaże tylko wybrane konkursy

Tegoroczny Puchar Świata ruszył wyjątkowo już na początku listopada (fot. Pixabay.com)

Telewizja Polska i TVN Warner Bros. Discovery rozpoczęły w miniony weekend transmitowanie kolejnego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich. Prawa do większości zawodów ma TVN Warner Bros. Discovery. Z kolei TVP pokaże tylko wybrane konkursy. Jest o co walczyć: według Nielsena pierwszą część poprzedniego sezonu PŚ (do połowy grudnia 2021) oglądało w TVN średnio 2,55 mln widzów.

Tegoroczny Puchar Świata ruszył wyjątkowo już na początku listopada, a nie w drugiej połowie tego miesiąca, jak to było poprzednio. Powodem wcześniejszego rozpoczęcia sezonu jest piłkarski mundial w Katarze, który wystartuje 20 listopada. Sezon PŚ w skokach narciarskich zakończy się na przełomie marca i kwietnia 2023 w słoweńskiej Planicy.

Czytaj też: Piast Gliwice odmawia akredytacji dziennikarzowi, który pisze krytycznie o klubie

Główny TVN pokaże większość konkursów (ale bez polskich konkursów) oraz – po raz pierwszy – rywalizację skoczków z Mistrzostw Świata w Planicy. Konkursy Pucharu Świata oglądać będzie można też w Eurosport 1 – także te na polskich skoczniach. Z kolei TVP ma prawa do zawodów w Wiśle, Zakopanem i rumuńskim Rasnovie.

W TVN i kanałach Eurosportu zawody niezmiennie komentują Igor Błachut i Marek Rudziński. Reporterem relacjonującym wydarzenia spod skoczni w obu stacjach jest Kacper Merk, a podczas wybranych konkursów widzowie TVN zobaczą również Krzysztofa Skórzyńskiego.

Studio w TVN prowadzą Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski, których stałymi gośćmi będą Magdalena Pałasz i Jakub Kot. Gospodarzami studia Eurosportu są z kolei Paweł Kuwik i Michał Korościel, a wśród gości oprócz Magdaleny Pałasz i Jakuba Kota widzowie będą mogli zobaczyć m.in. Krzysztofa Bieguna i Wojciecha Topora.

Czytaj też: TVN 24 liderem kanałów informacyjnych, News 24 ze śladowym udziałem

Z kolei w TVP Sport i TVP 1 wśród komentatorów są Przemysław Babiarz i Stanisław Snopek, a prowadzącym studio jest m.in. Sebastian Parfjanowicz. Reporterami są natomiast: Michał Chmielewski, Paweł Baran, Filip Czyszanowski, Patryk Pancewicz, a ekspertami Mateusz Leleń i Wiktor Pękala.

Według Nielsen Media pierwszą część poprzedniego sezonu PŚ (do połowy grudnia 2021) oglądało w TVN średnio 2,55 mln widzów. Z kolei w Eurosport 1 skoki narciarskie śledziło w tym okresie średnio 854 tys. widzów.

Widownia konkursów Pucharu Świata w Zakopanem, rozgrywanych w styczniu 2022 roku, wyniosła średnio 2,74 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport oraz 1,01 mln w Eurosport 1.

Z kolei w sezonie 2020/2021 wszystkie transmisje skoków narciarskich w TVP 1 śledziło średnio 3,16 mln widzów, w TVP Sport – 622 tys., a w Eurosport 1 – 976 tys. Główny TVN wtedy jeszcze ich nie pokazywał.

Czytaj też: Twitter wprowadził subskrypcję za 8 dol. miesięcznie

(MNIE, 07.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.