TVN 24 liderem kanałów informacyjnych, News 24 ze śladowym udziałem
W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24, uzyskując 5,63 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)
W październiku liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN 24, wyprzedzając TVP Info i Polsat News. Większość stacji newsowych zanotowała wyższy udział w rynku niż rok wcześniej. Ostatnie miejsce w zestawieniu zajął News 24, którego wynik był poniżej 0,01 proc.
W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery), uzyskując 5,63 proc. udziału wobec 5,05 proc. w październiku 2021 roku. Udział TVP Info (Telewizja Polska) wzrósł z 4,39 proc. do 4,81 proc., a Polsat News (Telewizja Polsat) – z 1,48 proc. do 1,78 proc.
Czytaj też: "Fakty" TVN liderem programów informacyjnych w październiku
Dalej były:
- Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,71 proc. (wzrost z 0,35 proc.),
- TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,60 proc. (wzrost z 0,44 proc.),
- Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,11 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
- TV Republika (Telewizja Republika) – 0,08 proc. (wzrost z 0,07 proc.),
- Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (0,02 proc. w październiku 2021),
- Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
- i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).
Czytaj też: Onet vs. Hejt Park. Dziennikarz może iść do konkurencji, ale tylko tej z dobrą reputacją
W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 2,94 proc. udziału (spadek z 2,96 proc.), TVP Info – 2,06 proc. (1,8 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,37 proc. (wzrost z 1,2 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,50 proc. udziału (wzrost z 3,21 proc.), TVP Info – 2,63 proc. (2,35 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,44 proc. (w górę z 1,39 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Lider i mówca. Kto pisze Zełenskiemu te wszystkie genialne przemówienia
(MNIE, 07.11.2022)