Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 liderem kanałów informacyjnych, News 24 ze śladowym udziałem

W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24, uzyskując 5,63 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W październiku liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN 24, wyprzedzając TVP Info i Polsat News. Większość stacji newsowych zanotowała wyższy udział w rynku niż rok wcześniej. Ostatnie miejsce w zestawieniu zajął News 24, którego wynik był poniżej 0,01 proc.

W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery), uzyskując 5,63 proc. udziału wobec 5,05 proc. w październiku 2021 roku. Udział TVP Info (Telewizja Polska) wzrósł z 4,39 proc. do 4,81 proc., a Polsat News (Telewizja Polsat) – z 1,48 proc. do 1,78 proc.

Czytaj też: "Fakty" TVN liderem programów informacyjnych w październiku

Dalej były:

  • Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,71 proc. (wzrost z 0,35 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,60 proc. (wzrost z 0,44 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,11 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,08 proc. (wzrost z 0,07 proc.),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (0,02 proc. w październiku 2021),
  • Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
  • i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).

Czytaj też: Onet vs. Hejt Park. Dziennikarz może iść do konkurencji, ale tylko tej z dobrą reputacją

W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 2,94 proc. udziału (spadek z 2,96 proc.), TVP Info – 2,06 proc. (1,8 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,37 proc. (wzrost z 1,2 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,50 proc. udziału (wzrost z 3,21 proc.), TVP Info – 2,63 proc. (2,35 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,44 proc. (w górę z 1,39 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Lider i mówca. Kto pisze Zełenskiemu te wszystkie genialne przemówienia

(MNIE, 07.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.