Sebastian Umiński global marketing directorem w Brand New Galaxy
Sebastian Umiński z BNG jest związany od lipca 2021 roku (fot. materiały prasowe)
Sebastian Umiński objął stanowisko global marketing director w Brand New Galaxy, należącej do grupy Stagwell (STGW). Jest to nowa rola w strukturach BNG Business Services.
Umiński będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, marketing produktów i usług agencji oraz employer branding. W nowej roli ma być wsparciem dla biur BNG na świecie (obecnie Warszawa, Poznań, Amsterdam, Seattle, Dubaj) oraz współpracować z zespołami Brand & Communication w ramach Stagwell.
Czytaj też: OTO Film tworzy spółkę Under Ski Tower do produkcji filmowej i telewizyjnej
Z BNG jest związany od lipca 2021 roku, dotąd jako client partner oraz head of e-merchandising w agencji Pathfinder23. Ponad 17-letnie doświadczenie w digital marketingu zdobywał zarówno w sieciowych agencjach, jak i po stronie klienta.
Przez ponad 10 lat pracował w ramach agencji reklamowych (McCann Erickson, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Ogilvy) jako business director, lider innowacji i partner ich największych klientów. Z kolei jako marketer po stronie klienta zarządzał wielomilionowymi budżetami – zaczynał w Novartis jako brand manager, w 3M budował regionalny hub CEEMEA, prowadząc zespół Demand Generation. Następnie zarządzał mediami i reklamą Amazon w całym regionie EMEA. W start-upie HomeDoctor odpowiadał za marketing i rozwój biznesu jako chief growth officer.
Umiński w 2014 roku został dyrektorem jednego z pierwszych kierunków studiów social media marketing na Uniwersytecie SWPS, gdzie również wykładał. Jest częstym jurorem w konkursach branżowych (m.in. IAB Mixx Awards, Effie, Innovation A.D) i członkiem komitetów organizacyjnych w ramach IAB i SAR.
(AMS, 04.11.2022)