Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W październiku Jedynka liderem w grupie ogólnej, a TVN – w grupach komercyjnych

W październiku wzrosła widownia kanałów informacyjnych (fot. Andrea Piacquadio/Pexels.com)

W październiku TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej, TVN w grupach komercyjnych 16-49 i 16-59. Spośród tzw. wielkiej czwórki wyniki w grupach komercyjnych poprawił TVP 2.

W grupie ogólnej, czyli wśród widzów powyżej czwartego roku życia, TVP 1 uzyskał w październiku 2022 roku 8,48 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 9,06 proc. w październiku 2021 roku. Na drugim miejscu był TVP 2 z 7,44 proc. (spadek z 7,62 proc.), a na trzecim – wyprzedzając Polsat – TVN z 7,39 proc. (spadek z 8,09 proc.). Udział Polsatu spadł natomiast z 8,15 proc. do 7,3 proc.

Czytaj też: UOKiK chce wyjaśnień w sprawie usterek technicznych w Viaplay, Polsat Box Go i Canal+ Online

Za tzw. wielką czwórką znalazły się kanały informacyjne TVN Warner Bros. Discovery i Telewizji Polskiej. Udział TVN 24 wzrósł z 5,05 proc. do 5,63 proc., a TVP Info – z 4,39 proc. do 4,81 proc.

W pierwszej dziesiątce były także:

  • TV 4 – 3,15 proc. (spadek z 3,44 proc.),
  • TVN Siedem – 3,01 proc. (spadek z 3,5 proc.),
  • TV Puls – 3,01 proc. (spadek z 3,98 proc.)
  • i Polsat News – 1,78 proc. (wzrost z 1,48 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 prowadził TVN, notując 9,61 proc. udziału wobec 10,43 proc. rok wcześniej. Polsat uzyskał 7,61 proc. (spadek z 8,23 proc.), TVP 2 – 5,83 proc. (wzrost z 5,76 proc.), a TVP 1 – 5,15 proc. (spadek z 5,41 proc.).

Czytaj też: RMF FM chętniej słuchane w tygodniu niż w weekendy

Dalej znalazły się:

  • TVN Siedem – 4,13 proc. (spadek z 4,78 proc.),
  • TV Puls – 3,51 proc. (spadek z 4,69 proc.),
  • TVN 24 – 2,94 proc. (spadek z 2,96 proc.),
  • TV 4 – 2,9 proc. (spadek z 3,08 proc.),
  • TTV – 2,65 proc. (spadek z 3,12 proc.)
  • i TVP Info – 2,06 proc. (wzrost z 1,8 proc.).

TVN był również liderem w grupie komercyjnej 16-59, zdobywając 8,59 proc. udziału (spadek z 9,27 proc.). Polsat miał 7,57 proc. (spadek z 8,3 proc.), TVP 2 – 6 proc. (wzrost z 5,83 proc.), TVP 1 – 5,97 proc. (spadek z 6,27 proc.), a TVN Siedem – 3,88 proc. (spadek z 4,44 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Producent programów kabaretowych dla Grupy Polsat Plus zamknął rok stratą

(KOZ, 03.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.