Zenith stawia na międzynarodowe huby, stworzył je dla m.in. Haleon/GSK i Disney+

Zenith kupuje media w telewizji, prasie radiu, internecie oraz outdoorze dla The Walt Disney Company (fot. materiały prasowe)
Należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Zenith jest odpowiedzialna za prowadzenie aktywacji mediowych dla platformy streamingowej Disney+ w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii oraz na Węgrzech. Także za koordynację działań Haleon/GSK na Malcie i Cyprze – dowiedział się "Presserwis".
Zenith był odpowiedzialny za wsparcie mediowe launchu platformy Disney+ na pięciu rynkach w regionie CEE. Warszawskie biuro agencji na bieżąco zarządza 20-osobowym zespołem regionalnym odpowiedzialnym za aktywacje mediowe we wspomnianych krajach.
Czytaj też: CPC Brand Consultants i Papaya Films ruszają z nowym formatem podcastowym
To jeden z kilku hubów, za których prowadzenie odpowiada warszawski oddział. Z poziomu rodzimych struktur agencja koordynuje również działania mediowe Haleon/GSK na Malcie i Cyprze. W strukturach agencji powstał też 10-osobowy zespół na 15 rynkach Europy, koordynujący działania marek Coty Prestige, Coty Consumer Beauty oraz Wella. Ten ostatni to jeden z trzech hubów międzynarodowych w ramach globalnych struktur agencji.
(KAP, 24.10.2022)
