Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zenith stawia na międzynarodowe huby, stworzył je dla m.in. Haleon/GSK i Disney+

Zenith kupuje media w telewizji, prasie radiu, internecie oraz outdoorze dla The Walt Disney Company (fot. materiały prasowe)

Należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Zenith jest odpowiedzialna za prowadzenie aktywacji mediowych dla platformy streamingowej Disney+ w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii oraz na Węgrzech. Także za koordynację działań Haleon/GSK na Malcie i Cyprze – dowiedział się "Presserwis".

Zenith był odpowiedzialny za wsparcie mediowe launchu platformy Disney+ na pięciu rynkach w regionie CEE. Warszawskie biuro agencji na bieżąco zarządza 20-osobowym zespołem regionalnym odpowiedzialnym za aktywacje mediowe we wspomnianych krajach.

Czytaj też: CPC Brand Consultants i Papaya Films ruszają z nowym formatem podcastowym

To jeden z kilku hubów, za których prowadzenie odpowiada warszawski oddział. Z poziomu rodzimych struktur agencja koordynuje również działania mediowe Haleon/GSK na Malcie i Cyprze. W strukturach agencji powstał też 10-osobowy zespół na 15 rynkach Europy, koordynujący działania marek Coty Prestige, Coty Consumer Beauty oraz Wella. Ten ostatni to jeden z trzech hubów międzynarodowych w ramach globalnych struktur agencji.

(KAP, 24.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.