CPC Brand Consultants i Papaya Films ruszają z nowym formatem podcastowym
Pierwszym gościem podcastu była Inga Songin, regional marketing director PLEE Reckitt (fot. materiały prasowe)
„Rozmowy na wynos” to spotkania z przedstawicielami branży marketingowej w Polsce i za granicą. Za koncept projektu odpowiadają Grzegorz Markowski i Antoni Trela, partnerzy CPC Brand Consultants, oraz Kacper Sawicki, szef Papaya Films.
W podcaście prowadzący Grzegorz Markowski zachęca swoich gości do refleksji nie tylko nad kondycją branży, lecz także zaprasza ich do rozmowy o polskim społeczeństwie, życiu i relacjach.
Czytaj też: K2 Create uruchomiła grupę roboczą Metaforce
– Pomysł na ten cykl zrodził się ze wspólnej refleksji CPC i Papaya Films, że branża potrzebuje czasu i miejsca do porozmawiania o sobie samej – mówi Grzegorz Markowski, partner CPC Brand Consultants.
Pierwszym gościem podcastu była Inga Songin, regional marketing director PLEE Reckitt. Rozmowy będą ukazywały się co miesiąc. Podcast dostępny jest na YouTube i Spotify.
Czytaj też: Badanie Mediahub: Generacja Z się nie buntuje
(AMS, 21.10.2022)