"Lego Masters" stracił w TVN niemal 1/3 widzów

TVN w czasie "Lego Masters" ma 6,97 proc. udziału w grupie 16-49 (fot. materiały prasowe)
Trzecia edycja programu "Lego Masters" przyciąga do TVN średnio 562 tys. widzów – o 236 tys. mniej, niż gromadził na początku poprzedni sezon.
TVN pokazuje nowy sezon "Lego Masters" w piątki o 20, od 30 września. Pierwszy odcinek oglądało średnio 586 tys. widzów, drugi – 583 tys., a trzeci – 517 tys.
Czytaj też: Jak hartował się TVN. Początki były fatalne, "chrzaniło się wszystko"
Stacja, emitując "Lego Masters", ma średnio 4,46 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 6,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat.
Drugą edycję "Lego Masters" po trzech odcinkach śledziło średnio 798 tys. widzów (była nadawana od 5 listopada 2021 roku), a cały poprzedni sezon oglądało 827 tys. widzów.
Jurorami trzeciej edycji programu są projektantka graficzna i ilustratorka Pola Lisowicz oraz muzyk Czesław Mozil. Prowadzącym jest Marcin Prokop.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVP będzie kontynuować produkcję serialu "Ojciec Mateusz", ale bez udziału ATM Grupy
(KOZ, 18.10.2022)
