Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Media zlicytuje wybrane bloki reklamowe, w tym przy PŚ w skokach narciarskich

TVN ma prawa do zawodów PŚ w skokach narciarskich rozgrywanych poza Polską (fot. Pixabay.com)

W listopadzie w TVN zostaną wyemitowane specjalne bloki reklamowe, które zostaną sprzedane przez biuro reklamy TVN Media w formie aukcji.

Jak podał TVN Media, oferta dotyczy dwóch listopadowych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Ruce, ale też np. finałów "Ślubu od pierwszego wejrzenia" oraz "Mam talent!".

Czytaj też: Jak hartował się TVN. Początki były fatalne, "chrzaniło się wszystko"

W każdym ze sprzedawanych bloków znajdzie się spot od jednego reklamodawcy. W przypadku skoków narciarskich specjalny blok reklamowy zostanie nadany w pierwszej serii konkursów w czasie przerwy technicznej, a w przypadku programów rozrywkowych – przed ich rozpoczęciem.

"Dzięki takiemu rozwiązaniu brand klienta zostanie maksymalnie wyeksponowany" – uzasadnia biuro reklamy TVN Media.

Licytacja wszystkich specjalnych bloków odbędzie się 18 października.

Czytaj też: "To był temat!" nową propozycją TVN 24 Go

Rozwiązanie aukcyjnej sprzedaży reklam TVN Media stosuje od kwietnia br. Biuro reklamy ustala cenę wywoławczą, taką samą dla wszystkich licytujących. Oferta aukcyjna pojawiła się już np. przy wrześniowym finale tenisowego US Open z udziałem Igi Świątek. W tej formie sprzedawano reklamy i pakiety sponsorskie przy tej transmisji.

Puchar Świata w skokach rozpocznie się 5 listopada w Wiśle, ale TVN ma prawa do zawodów rozgrywanych poza Polską. Wszystkie konkursy oglądać będzie można w Eurosporcie, także te w Wiśle i Zakopanem (obie te imprezy zobaczą również widzowie TVP).

Czytaj też: Krakowska urzędniczka wygrażała dziennikarzowi bloga Krowoderska.pl

(MNIE, 17.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.