TVN Media zlicytuje wybrane bloki reklamowe, w tym przy PŚ w skokach narciarskich
TVN ma prawa do zawodów PŚ w skokach narciarskich rozgrywanych poza Polską (fot. Pixabay.com)
W listopadzie w TVN zostaną wyemitowane specjalne bloki reklamowe, które zostaną sprzedane przez biuro reklamy TVN Media w formie aukcji.
Jak podał TVN Media, oferta dotyczy dwóch listopadowych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Ruce, ale też np. finałów "Ślubu od pierwszego wejrzenia" oraz "Mam talent!".
Czytaj też: Jak hartował się TVN. Początki były fatalne, "chrzaniło się wszystko"
W każdym ze sprzedawanych bloków znajdzie się spot od jednego reklamodawcy. W przypadku skoków narciarskich specjalny blok reklamowy zostanie nadany w pierwszej serii konkursów w czasie przerwy technicznej, a w przypadku programów rozrywkowych – przed ich rozpoczęciem.
"Dzięki takiemu rozwiązaniu brand klienta zostanie maksymalnie wyeksponowany" – uzasadnia biuro reklamy TVN Media.
Licytacja wszystkich specjalnych bloków odbędzie się 18 października.
Czytaj też: "To był temat!" nową propozycją TVN 24 Go
Rozwiązanie aukcyjnej sprzedaży reklam TVN Media stosuje od kwietnia br. Biuro reklamy ustala cenę wywoławczą, taką samą dla wszystkich licytujących. Oferta aukcyjna pojawiła się już np. przy wrześniowym finale tenisowego US Open z udziałem Igi Świątek. W tej formie sprzedawano reklamy i pakiety sponsorskie przy tej transmisji.
Puchar Świata w skokach rozpocznie się 5 listopada w Wiśle, ale TVN ma prawa do zawodów rozgrywanych poza Polską. Wszystkie konkursy oglądać będzie można w Eurosporcie, także te w Wiśle i Zakopanem (obie te imprezy zobaczą również widzowie TVP).
Czytaj też: Krakowska urzędniczka wygrażała dziennikarzowi bloga Krowoderska.pl
(MNIE, 17.10.2022)