Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Media zlicytuje wybrane bloki reklamowe, w tym przy PŚ w skokach narciarskich

TVN ma prawa do zawodów PŚ w skokach narciarskich rozgrywanych poza Polską (fot. Pixabay.com)

W listopadzie w TVN zostaną wyemitowane specjalne bloki reklamowe, które zostaną sprzedane przez biuro reklamy TVN Media w formie aukcji.

Jak podał TVN Media, oferta dotyczy dwóch listopadowych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Ruce, ale też np. finałów "Ślubu od pierwszego wejrzenia" oraz "Mam talent!".

Czytaj też: Jak hartował się TVN. Początki były fatalne, "chrzaniło się wszystko"

W każdym ze sprzedawanych bloków znajdzie się spot od jednego reklamodawcy. W przypadku skoków narciarskich specjalny blok reklamowy zostanie nadany w pierwszej serii konkursów w czasie przerwy technicznej, a w przypadku programów rozrywkowych – przed ich rozpoczęciem.

"Dzięki takiemu rozwiązaniu brand klienta zostanie maksymalnie wyeksponowany" – uzasadnia biuro reklamy TVN Media.

Licytacja wszystkich specjalnych bloków odbędzie się 18 października.

Czytaj też: "To był temat!" nową propozycją TVN 24 Go

Rozwiązanie aukcyjnej sprzedaży reklam TVN Media stosuje od kwietnia br. Biuro reklamy ustala cenę wywoławczą, taką samą dla wszystkich licytujących. Oferta aukcyjna pojawiła się już np. przy wrześniowym finale tenisowego US Open z udziałem Igi Świątek. W tej formie sprzedawano reklamy i pakiety sponsorskie przy tej transmisji.

Puchar Świata w skokach rozpocznie się 5 listopada w Wiśle, ale TVN ma prawa do zawodów rozgrywanych poza Polską. Wszystkie konkursy oglądać będzie można w Eurosporcie, także te w Wiśle i Zakopanem (obie te imprezy zobaczą również widzowie TVP).

Czytaj też: Krakowska urzędniczka wygrażała dziennikarzowi bloga Krowoderska.pl

(MNIE, 17.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.