One House przejmuje większościowy pakiet udziałów w OS3
One House funkcjonuje jako grupa kapitałowa (fot. Unsplash)
Agencja strategiczno-kreatywna OS3 dołącza do Grupy One House.
Agencje współpracują już od blisko trzech lat, dlatego też właściciele oraz członkowie zarządów zdecydowali o trwalszej integracji. One House przejmuje większościowy pakiet udziałów w OS3. Dotychczasowi udziałowcy OS3 pozostają zaangażowani w spółkę, jednak przy mniejszych udziałach. Natomiast do grona udziałowców dołączają obecni członkowie zarządu OS3, czyli CEO Monika Sokołowska oraz business development director Maciej Hilt.
Grupa One House razem z OS3 będzie liczyć siedem agencji, zatrudniających ok. 100 osób, których poziom przychodów rocznych przekracza 50 mln zł. Usługi świadczone przez Grupę One House to przede wszystkim usługi domu mediowego i agencji reklamowej oraz usługi digital marketingu. Dodatkowo w grupie działają trzy spółki odpowiedzialne za komunikację do konsumentów 50+.
Klienci wszystkich agencji Grupy One House nadal mają możliwość wyboru, z jakich usług podmiotów wchodzących w skład Grupy będą chcieli skorzystać oraz który będzie ich prowadzącym. Wszystkie agencje Grupy mają się wspierać i wymieniać doświadczeniami, aby zapewnić klientom efektywny proces tworzenia komunikacji dla ich produktów i usług. Każda może też działać w pełni niezależnie w ramach swoich obszarów specjalizacji.
One House powstała w 2013 roku. Od 2020 funkcjonuje jako grupa kapitałowa, w której ponadto działają domy mediowe Media SWOT i White Label Hub oraz agencje z obszaru silver marketingu: Silver Agency, Silver Models oraz Silver Content Hub. Ostatnio powstała też spółka Talent Pool Group odpowiedzialna za obszar rekrutacji.
Agencja OS3 powstała 26 lat temu, początkowo jako digitalowa, obecnie - full service.
(AMS, 12.10.2022)