Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ Polska przedłużył prawa do PKO Bank Polski Ekstraklasy na kolejne cztery sezony

Czteroletni kontrakt na pokazywanie rozgrywek ma wartość blisko 1,3 mld zł (fot. materiały prasowe)

Canal+ Polska przedłużył prawa do transmitowania rozgrywek piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasy. Nadawca zapewnił sobie prawa na sezony od 2023/24 do 2026/27, ale musi zapłacić więcej niż poprzednio.

Na mocy podpisanej ze spółką Ekstraklasa umowy licencyjnej Canal+ Polska będzie mógł pokazywać w Polsce wszystkie mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy, w tym minimum 100 w jakości 4K. Ponadto stacja nabyła prawo do nadawania magazynów oraz skrótów w telewizji, a także internecie. Jeden mecz w kolejce oraz poniedziałkowy magazyn bez zmian mają być dostępne w kanałach otwartych. Obecnie są one nadawane w TVP, ale nie podano jeszcze, kto ma je pokazywać w kolejnych sezonach.

Czytaj też: Andrzej Twarowski w listopadzie przejdzie do Viaplay. Na razie ma zakaz konkurencji

Czteroletni kontrakt ma wartość blisko 1,3 mld zł. Poprzednio sumaryczna wartość kontraktów za cztery sezony wynosiła 1 mld zł (z uwzględnieniem sublicencji TVP).

Nowa umowa między Ekstraklasą a Canal+ Polska została jednomyślnie zatwierdzona przez kluby na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy Ekstraklasy.

"Wartość kontraktu po raz kolejny jest rekordowa, niemniej nasze inwestycje w rozwój rodzimych rozgrywek zawsze wykraczały poza wsparcie finansowe wynikające wyłącznie z kwoty kontraktu. Ogromną wartością dodaną budującą wartość ligi stanowią nasze działania redakcyjne i promocyjne, które będziemy kontynuować" – powiedziała cytowana w komunikacie Edyta Sadowska, prezeska zarządu i dyrektorka generalna Canal+ Polska.

Czytaj też: Lis nie będzie skarżył Jadczaka za tekst o mobbingu. Jadczak odpowiada

Nowością w umowie jest m.in. współpraca Canal+ i Ekstraklasy z influencerami w zakresie pokazywania skrótów meczowych. Ponadto spotkania będą nadawane z większej liczby kamer – nawet 20 na mecz.

Przetarg na prawa od sezonu 2023/2024 do 2026/2027 ruszył w połowie maja. Według nieoficjalnych informacji jedynym nadawcą, który złożył w nim ofertę, był Canal+ Polska.

Rozgrywki piłkarskiej Ekstraklasy na antenach Canal+ Polska są obecne od 1995 roku.

Czytaj też: Niepewna przyszłość tygodnika "NIE" po śmierci Jerzego Urbana

(MNIE, 04.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.