"Love Island. Wyspa miłości" i program Dody najchętniej oglądane w Polsat Go

Program "Love Island. Wyspa miłości" zajmuje w Polsat Go pierwsze miejsce, a tuż za nim jest "Doda. 12 kroków do miłości" (fot. Paweł Wodzyński/East News)
Reality show "Love Island. Wyspa miłości" i "Doda. 12 kroków do miłości" są najpopularniejszymi propozycjami programowymi w serwisie Polsat Go (Grupa Polsat Plus) – ustalił "Presserwis". Wyniki mocno różnią się od rankingu najpopularniejszych propozycji w tradycyjnej telewizji według Nielsen Media.
Pod względem liczby wyświetleń szósta edycja "Love Island. Wyspa miłości" zajmuje w Polsat Go pierwsze miejsce, a tuż za nią jest nowy program "Doda. 12 kroków do miłości".
Czytaj też: Popularne w TV: "Tak to leciało" ciągnie w górę, Doda dobrze, Janachowska w dół
Medioznawca Maciej Myśliwiec ocenia, że zarówno "Love Island. Wyspa miłości", jak i "Doda. 12 kroków do miłości" cieszą się dużą popularnością nie tylko wśród bardzo młodych widzów, ale też wśród odbiorców ok. 30 roku życia.
– Są to programy stricte rozrywkowe, które nie są skierowane do wymagającego widza. Można je nazwać tzw. zapychaczami czasu, dlatego właśnie mają tak wysoką oglądalność w internecie – mówi "Presserwisowi" Myśliwiec.
W czołówce najpopularniejszych pozycji Polsat Go są też seriale kryminalne TV 4 "Policjantki i policjanci" oraz "Sprawiedliwi. Wydział kryminalny", a także serial obyczajowy Polsatu "Pierwsza miłość".
Czytaj też: TVN nadaje od 25 lat. Dziś specjalne wydania programów
To wyniki mocno różniące się od rankingu najpopularniejszych propozycji w tradycyjnej telewizji. Wśród najchętniej oglądanych programów w jesiennej ramówce Polsatu są bowiem: "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" (średnio 1,71 mln widzów po pierwszych trzech odcinkach), "Twoja twarz brzmi znajomo" (1,44 mln widzów po czterech odcinkach) i "Dancing with the Stars.
Taniec z gwiazdami" (1,3 mln widzów po trzech odcinkach). Z kolei np. "Doda. 12 kroków do miłości" w Polsacie po pierwszych trzech odcinkach notowała średnio 755 tys. widzów.
Czytaj też: TVN o wpisie Wendzikowskiej: "Zdarzały się niestety zachowania, które nie powinny były mieć miejsca"
(MNIE, 03.10.2022)
