Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Love Island. Wyspa miłości" i program Dody najchętniej oglądane w Polsat Go

Program "Love Island. Wyspa miłości" zajmuje w Polsat Go pierwsze miejsce, a tuż za nim jest "Doda. 12 kroków do miłości" (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Reality show "Love Island. Wyspa miłości" i "Doda. 12 kroków do miłości" są najpopularniejszymi propozycjami programowymi w serwisie Polsat Go (Grupa Polsat Plus) – ustalił "Presserwis". Wyniki mocno różnią się od rankingu najpopularniejszych propozycji w tradycyjnej telewizji według Nielsen Media.

Pod względem liczby wyświetleń szósta edycja "Love Island. Wyspa miłości" zajmuje w Polsat Go pierwsze miejsce, a tuż za nią jest nowy program "Doda. 12 kroków do miłości".

Czytaj też: Popularne w TV: "Tak to leciało" ciągnie w górę, Doda dobrze, Janachowska w dół

Medioznawca Maciej Myśliwiec ocenia, że zarówno "Love Island. Wyspa miłości", jak i "Doda. 12 kroków do miłości" cieszą się dużą popularnością nie tylko wśród bardzo młodych widzów, ale też wśród odbiorców ok. 30 roku życia.

– Są to programy stricte rozrywkowe, które nie są skierowane do wymagającego widza. Można je nazwać tzw. zapychaczami czasu, dlatego właśnie mają tak wysoką oglądalność w internecie – mówi "Presserwisowi" Myśliwiec.

W czołówce najpopularniejszych pozycji Polsat Go są też seriale kryminalne TV 4 "Policjantki i policjanci" oraz "Sprawiedliwi. Wydział kryminalny", a także serial obyczajowy Polsatu "Pierwsza miłość".

Czytaj też: TVN nadaje od 25 lat. Dziś specjalne wydania programów

To wyniki mocno różniące się od rankingu najpopularniejszych propozycji w tradycyjnej telewizji. Wśród najchętniej oglądanych programów w jesiennej ramówce Polsatu są bowiem: "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" (średnio 1,71 mln widzów po pierwszych trzech odcinkach), "Twoja twarz brzmi znajomo" (1,44 mln widzów po czterech odcinkach) i "Dancing with the Stars.

Taniec z gwiazdami" (1,3 mln widzów po trzech odcinkach). Z kolei np. "Doda. 12 kroków do miłości" w Polsacie po pierwszych trzech odcinkach notowała średnio 755 tys. widzów.

Czytaj też: TVN o wpisie Wendzikowskiej: "Zdarzały się niestety zachowania, które nie powinny były mieć miejsca"

(MNIE, 03.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.