Marta Niedźwiecka i Angelina Kucińska wśród autorek nowych formatów w Newonce
Promująca nowy sezon kampania "Mamy tak samo" bazuje na krótkich spotach i plakatach (fot. materiały prasowe)
W jesienno-zimowym sezonie Newonce, startującym w poniedziałek pod hasłem "Mamy tak samo", pojawi się kilkanaście nowych formatów.
Do grona osób współpracujących z Newonce dołączają m.in. Marta Niedźwiecka z Angeliką Kucińską, Miłosz Wiatrowski, Magda Linke-Koszek, Łukasz Bogusławski, Przekosa oraz artyści: Alicja Szemplińska, CatchUp, Frank Leen, Michał Anioł i nghtlou.
Czytaj też: Reklamy w regionalnych rozgłośniach publicznych zdrożeją od listopada
"W dzień jesteśmy »radio heads«, gramy na żywo, uprzyjemniamy wam czas. Po południu zamieniamy się w »talking heads«, ale bez przesady, bo nawet najbardziej wymagające formaty będą teraz nasycone większą niż wcześniej dawką muzyki" – zapowiada w komunikacie Marta Malinowska, która w Newonce szefuje obszarowi audio.
Znana ze swojego podcastu "O zmierzchu" Marta Niedźwiecka wraz z Angeliką Kucińską poprowadzą audycję "Szósty zmysł". O zdrowiu, psychice i próbie odnalezienia się w rzeczywistości będzie można posłuchać w audycji "Overthinkers" Łukasza Bogusławskiego.
Magda Linke-Koszek, CEO Her Impact, będzie autorką cyklu "Gdzie jest mój hajs?". Konrad Tułak – jako nghtlou jest autorem klipów m.in. dla Maty czy CatchUpa – poprowadzi rozmowy z młodymi twórcami w audycji "Widać mnie?". Przekosa w autorskim programie połączy radio z Twitchem. Z kolei Lech Podhalicz z Martą Malinowską w audycji "Vibe Check" wraz z gośćmi będą sprawdzać, jaki klimat towarzyszy bieżącym zjawiskom muzycznym.
Czytaj też: Kamil Dąbrowa prawomocnie wygrał z Polskim Radiem. Granie hymnu nie łamie prawa
Nowością jest też wspólna audycja "Trzy po trzy" CatchUpa, Franka Leena i Michała Anioła, którzy będą rozmawiać o muzyce, przygodach, nowinkach w luźnej formule.
Nowym głosem pasma dziennego będzie Alicja Szemplińska, prezentująca nowości w soul i r’n’b.
Wieczorami nadawane ma być pasmo "Headliners", czyli sezonowe rezydencje z DJ-ami, raperami, producentami i artystami, znanymi z festiwali, imprez i koncertów.
Bieżąca publicystyka w dalszym ciągu pojawiać się będzie w "Statusie", a do grona prowadzących dołączy Miłosz Wiatrowski.
Czytaj też: Autor homofobicznych wypowiedzi dostał Srebrny Krzyż Zasługi. "Policzek dla innych odznaczonych"
Jesienno-zimowy sezon w Newonce to również więcej niż dotychczas treści wideo, w tym m.in. serial audiowizualny, którego bohaterem będzie Steez (producent, połowa zespołu PRO8L3M) i nowe cykle wideo.
Promująca nowy sezon kampania "Mamy tak samo" bazuje na krótkich spotach i plakatach. Wymyślili ją Weronika Biniek i Kuba Miński z Newonce, a zrealizował kolektyw Nice People.
Ponadto z końcem października Newonce przeniesie wszystkie treści z serwisu i aplikacji Newonce.sport do serwisu i aplikacji Newonce.
Newonce.media to właściciel internetowego Newonce.radio, serwisów Newonce.net i Newonce.sport, a także baru w centrum Warszawy.
Czytaj też: TVN o wpisie Wendzikowskiej: "Zdarzały się niestety zachowania, które nie powinny były mieć miejsca"
(KOZ, 03.10.2022)