Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Niedźwiecka i Angelina Kucińska wśród autorek nowych formatów w Newonce

Promująca nowy sezon kampania "Mamy tak samo" bazuje na krótkich spotach i plakatach (fot. materiały prasowe)

W jesienno-zimowym sezonie Newonce, startującym w poniedziałek pod hasłem "Mamy tak samo", pojawi się kilkanaście nowych formatów.

Do grona osób współpracujących z Newonce dołączają m.in. Marta Niedźwiecka z Angeliką Kucińską, Miłosz Wiatrowski, Magda Linke-Koszek, Łukasz Bogusławski, Przekosa oraz artyści: Alicja Szemplińska, CatchUp, Frank Leen, Michał Anioł i nghtlou.

Czytaj też: Reklamy w regionalnych rozgłośniach publicznych zdrożeją od listopada

"W dzień jesteśmy »radio heads«, gramy na żywo, uprzyjemniamy wam czas. Po południu zamieniamy się w »talking heads«, ale bez przesady, bo nawet najbardziej wymagające formaty będą teraz nasycone większą niż wcześniej dawką muzyki" – zapowiada w komunikacie Marta Malinowska, która w Newonce szefuje obszarowi audio.

Znana ze swojego podcastu "O zmierzchu" Marta Niedźwiecka wraz z Angeliką Kucińską poprowadzą audycję "Szósty zmysł". O zdrowiu, psychice i próbie odnalezienia się w rzeczywistości będzie można posłuchać w audycji "Overthinkers" Łukasza Bogusławskiego.

Magda Linke-Koszek, CEO Her Impact, będzie autorką cyklu "Gdzie jest mój hajs?". Konrad Tułak – jako nghtlou jest autorem klipów m.in. dla Maty czy CatchUpa – poprowadzi rozmowy z młodymi twórcami w audycji "Widać mnie?". Przekosa w autorskim programie połączy radio z Twitchem. Z kolei Lech Podhalicz z Martą Malinowską w audycji "Vibe Check" wraz z gośćmi będą sprawdzać, jaki klimat towarzyszy bieżącym zjawiskom muzycznym.

Czytaj też: Kamil Dąbrowa prawomocnie wygrał z Polskim Radiem. Granie hymnu nie łamie prawa

Nowością jest też wspólna audycja "Trzy po trzy" CatchUpa, Franka Leena i Michała Anioła, którzy będą rozmawiać o muzyce, przygodach, nowinkach w luźnej formule.

Nowym głosem pasma dziennego będzie Alicja Szemplińska, prezentująca nowości w soul i r’n’b.

Wieczorami nadawane ma być pasmo "Headliners", czyli sezonowe rezydencje z DJ-ami, raperami, producentami i artystami, znanymi z festiwali, imprez i koncertów.

Bieżąca publicystyka w dalszym ciągu pojawiać się będzie w "Statusie", a do grona prowadzących dołączy Miłosz Wiatrowski.

Czytaj też: Autor homofobicznych wypowiedzi dostał Srebrny Krzyż Zasługi. "Policzek dla innych odznaczonych"

Jesienno-zimowy sezon w Newonce to również więcej niż dotychczas treści wideo, w tym m.in. serial audiowizualny, którego bohaterem będzie Steez (producent, połowa zespołu PRO8L3M) i nowe cykle wideo.

Promująca nowy sezon kampania "Mamy tak samo" bazuje na krótkich spotach i plakatach. Wymyślili ją Weronika Biniek i Kuba Miński z Newonce, a zrealizował kolektyw Nice People.

Ponadto z końcem października Newonce przeniesie wszystkie treści z serwisu i aplikacji Newonce.sport do serwisu i aplikacji Newonce.

Newonce.media to właściciel internetowego Newonce.radio, serwisów Newonce.net i Newonce.sport, a także baru w centrum Warszawy.

Czytaj też: TVN o wpisie Wendzikowskiej: "Zdarzały się niestety zachowania, które nie powinny były mieć miejsca"

(KOZ, 03.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.