Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 1,71 mln widzów ogląda "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" w Polsacie

Prowadzącymi program są Robert Korólczyk i Robert Górski (fot. materiały prasowe)

Średnio 1,71 mln widzów przyciąga do Polsatu "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni". Udziały stacji w czasie emisji programu są wyższe od średnich miesięcznych wyników kanału.

Nowy sezon programu "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" oglądać można w niedziele o 20, od 11 września. Najwięcej widzów przyciągnął dotychczas odcinek z 18 września – 2,03 mln. Polsat, pokazując "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni", notuje średnio 11,9 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ oraz 12,3 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Skecz Neo-Nówki krytykujący PiS w końcu trafił na YouTube Polsatu

Dodatkowo 4 września – na tydzień przed startem sezonu "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" – pokazano premierowy program "Letnia Klinka Skeczów Męczących". Oglądało go średnio 1,6 mln widzów przy udziałach 11,7 proc. w grupie ogólnej 4+ i 13,9 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania w sierpniu br. Polsat notował średnio 7,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 7,60 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu – 7,34 proc. w grupie 4+ i 7,94 proc. w komercyjnej 16-59.

Rok temu we wrześniu początek sezonu "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" oglądało średnio 1,94 mln widzów (dane po trzech pierwszych odcinkach).

Czytaj też: Pozostali bohaterowie okładki "Newsweek Polska" nie chcą skarżyć wydawcy za "Siewców głupoty"

Prowadzącymi program są Robert Górski i Robert Korólczyk.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 30.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.