Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Feno powstał dział content marketingu pod kierownictwem Natalii Piechuty

Zadaniem Natalii Piechuty jest m.in. stworzenie stałego zespołu (screen: https://www.linkedin.com/in/natalia-piechuta-8b115b153/)

Feno rozwija kompetencje w zakresie content marketingu – w agencji powstał dedykowany dział pod kierownictwem Natalii Piechuty.

Nowy dział zajmuje się kompleksowymi usługami związanymi z projektowaniem stron internetowych, usługami SEO oraz tworzeniem i analizą treści content marketingu.

Czytaj też: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych szuka agencji

– Mamy w tym zakresie wiele zrealizowanych, wieloetapowych projektów przygotowanych dla naszych klientów, jak EON czy Danfoss, jest duże zapotrzebowanie na rynku na takie kompetencje. Postanowiliśmy więc wykorzystać nasze doświadczeniu i umiejętności, oferując content marketing jako usługę niezależną – tłumaczy Agnieszka Stelmaszczyk, prezeska Feno.

W agencji wyodrębniony został specjalny dział, którym zarządza Natalia Piechuta, dotychczas growth manager, związana z Feno od ponad trzech lat (kwestie związane z nowym biznesem wróciły do Agnieszki Stelmaszczyk). – Zadaniem Natalii jest m.in. stworzenie zespołu. Na razie współpracujemy z kilkoma content writerami na zasadzie freelance, ale chcemy zbudować stały zespół – dodaje Stelmaszczyk.

Do zespołu content marketingu dołączyła także Joanna Kmiecicka, wcześniej account manager w Feno, która obecnie zajmuje się projektami contentowymi.

Czytaj też: PGNiG Obrót Detaliczny wybierze agencję do realizacji kampanii o oszczędzaniu energii

– Kończymy przygotowywania "case booka" z naszymi dotychczasowymi realizacjami z tego zakresu, będzie gotowy w połowie października. Wtedy wyjdziemy na rynek z ofertą – informuje Stelmaszczyk. Dodaje, że agencja będzie w pierwszej kolejności poszukiwać klientów z obszaru rynku rolniczego, logistycznego i medycznego.

(AMS, 30.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.