W Feno powstał dział content marketingu pod kierownictwem Natalii Piechuty
Zadaniem Natalii Piechuty jest m.in. stworzenie stałego zespołu (screen: https://www.linkedin.com/in/natalia-piechuta-8b115b153/)
Feno rozwija kompetencje w zakresie content marketingu – w agencji powstał dedykowany dział pod kierownictwem Natalii Piechuty.
Nowy dział zajmuje się kompleksowymi usługami związanymi z projektowaniem stron internetowych, usługami SEO oraz tworzeniem i analizą treści content marketingu.
Czytaj też: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych szuka agencji
– Mamy w tym zakresie wiele zrealizowanych, wieloetapowych projektów przygotowanych dla naszych klientów, jak EON czy Danfoss, jest duże zapotrzebowanie na rynku na takie kompetencje. Postanowiliśmy więc wykorzystać nasze doświadczeniu i umiejętności, oferując content marketing jako usługę niezależną – tłumaczy Agnieszka Stelmaszczyk, prezeska Feno.
W agencji wyodrębniony został specjalny dział, którym zarządza Natalia Piechuta, dotychczas growth manager, związana z Feno od ponad trzech lat (kwestie związane z nowym biznesem wróciły do Agnieszki Stelmaszczyk). – Zadaniem Natalii jest m.in. stworzenie zespołu. Na razie współpracujemy z kilkoma content writerami na zasadzie freelance, ale chcemy zbudować stały zespół – dodaje Stelmaszczyk.
Do zespołu content marketingu dołączyła także Joanna Kmiecicka, wcześniej account manager w Feno, która obecnie zajmuje się projektami contentowymi.
Czytaj też: PGNiG Obrót Detaliczny wybierze agencję do realizacji kampanii o oszczędzaniu energii
– Kończymy przygotowywania "case booka" z naszymi dotychczasowymi realizacjami z tego zakresu, będzie gotowy w połowie października. Wtedy wyjdziemy na rynek z ofertą – informuje Stelmaszczyk. Dodaje, że agencja będzie w pierwszej kolejności poszukiwać klientów z obszaru rynku rolniczego, logistycznego i medycznego.
(AMS, 30.09.2022)