X-kom uruchamia konto na BeReal
Za prowadzenie profilu odpowiada dział marketingu x-kom (fot. materiały prasowe)
X-kom – jako jedna z pierwszych marek w Polsce – zdecydowała się na założenie konta w aplikacji BeReal.
W BeReal użytkownicy dostają powiadomienie o losowej porze dnia i mają dwie minuty na zrobienie zdjęcia wykorzystującego zarówno przedni, jak i tylny aparat, a następnie opublikowanie go na profilu. Ten rodzaj aplikacji wywodzi się z idei "true social", ponieważ nie pozwala na wybieranie wyjątkowych momentów w życiu użytkowników, a raczej wymusza na nich naturalne postowanie.
Czytaj też: Prezes UOKiK wydał rekomendacje dla influencerów, reklamodawców i agencji PR (pełna treść dokumentu)
Kacper Kapsa, new media manager spółki, wyjaśnia, że marce zależy, aby aktywnie wykorzystywać nowe aplikacje społecznościowe pojawiające się w sieci.
Na profilu marki będą pojawiały się nowe urządzenia oferowane w sklepie x-kom, a także materiały o kulisach pracy w biurze marki. Przypomnijmy, że x-kom był jedną z pierwszych marek w naszym kraju, które wykorzystywały potencjał TikToka. Profil marki na BeReal będzie prowadzony przez wewnętrzny zespół marketingowy marki.
Czytaj też: Tarczyński oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
(KAP, 27.09.2022)