Tarczyński oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Tarczyński sponsorem reprezentacji Polski będzie przynajmniej do końca lipca 2024 roku
Firma Tarczyński podpisała z Polskim Związkiem Piłki Nożnej dwuletnią umowę, na mocy której ma prawo używać miana oficjalnego sponsora reprezentacji. Umowa obowiązuje do 31 lipca 2024 roku, z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata.
Porozumienie PZPN z producentem kabanosów i wędlin paczkowanych zakłada m.in. nadanie produktom marki Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski.
Czytaj też: Canon głównym partnerem nowego programu TVN Siedem – „Perfect Picture”
Nowy sponsor to jedna z czołowych firm rodzinnych w Polsce, od lat mocno
związana ze światem sportu. Wspiera m.in. klub sportów amerykańskich – Panthers Wrocław. Od listopada 2021 roku jest też sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena.
– Przed laty grałem w piłkę nożną, a żona była nauczycielką wychowania fizycznego. Synowie z kolei zarazili nas pasją do futbolu amerykańskiego. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że inwestujemy w rozwój zawodników, klubów czy całych dyscyplin, wspierając przy tym naszą strategiczną działalność biznesową – mówi Jacek Tarczyński, założyciel i prezes zarządu Tarczyński SA.
Produkty z nowym brandingiem pojawią się zarówno w Polsce, jak i na kluczowych dla marki rynkach eksportowych już w październiku. Ponadto logotyp firmy Tarczyński będzie umieszczany m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich, a Oficjalna Przekąska ma być obecna w kluczowych kanałach komunikacji reprezentacji Polski. Marka pojawi się tym samym w międzynarodowych transmisjach meczów. Firma została także sponsorem tytularnym programu "Gramy dla Polski”, którego celem jest wyszukiwanie za granicą utalentowanych graczy mających polski rodowód.
Czytaj też: Były kreatywny Dariusz Chwierut nowym dyrektorem marketingu firmy Wawel
(MAC, 26.09.2022)