Były kreatywny Dariusz Chwierut nowym dyrektorem marketingu firmy Wawel
![](/images/contents/photo_72889_1663828851_big.jpg)
Wcześniej Dariusz Chwierut pracował po stronie kreacji w kilku agencjach reklamowych (fot. materiały prasowe)
Dariusz Chwierut objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie Wawel. Zastąpił Monikę Kowalewską, która pełniła tę funkcję przez rok, do lutego 2022 roku.
Dariusz Chwierut odpowiada za strategię, wizerunek marki, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych firmy Wawel.
Wcześniej Chwierut pracował w kilku agencjach reklamowych - m.in. w agencji Demo (szef kreacji), S4 (creative executive director) czy Schulz Brand Friendly (creative group head).
Zatrudnienie nowego dyrektora marketingu rozpoczyna proces zmian w języku komunikacji marki. Pierwszym elementem planowanych zmian jest zmiana logo firmy, które teraz bazuje na kolorze brązowym, kojarzonym z czekoladą, dodano także symbol królewskiej korony i datę (1898 rok) wskazującą na początki działalności firmy.
(AMS, 22.09.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)