Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatni wspólny serial Ireny i Jerzego Morawskich w nowej ramówce Polsat Cafe

Jedną z nowości będzie program "10 lat młodsza w 10 dni", w którym ekspertką będzie Maja Sablewska (screen: Polsatcafe.pl)

Na początku października ruszy jesienna ramówka Polsat Cafe. Nowościami będą m.in. program "10 lat młodsza w 10 dni" i serial dokumentalny "Miłość z internetu". Stacja pokaże też pełny sezon programu "Polskie żony".

Październikowa nowość to program "10 lat młodsza w 10 dni", w którym jednym z ekspertów będzie doradczyni wizerunkowa i menedżerka muzyczna Maja Sablewska. W nowym cyklu uczestniczki będą poddawane metamorfozom wyglądu.

Czytaj też: RMF Maxxx stało się RMF Maxx. "Z punktu widzenia anteny nazwa się nie zmieniła"

Wśród nowości stacji znajdzie się też "Miłość z internetu", ostatni wspólny serial dokumentalny zmarłej w sierpniu Ireny Morawskiej i jej męża Jerzego Morawskiego. Serial opowiada o bohaterach, którzy szukali partnerów poprzez serwisy randkowe. Z nieoficjalnych informacji "Presserwisu" wynika, że serial zadebiutuje na antenie w listopadzie.

W październiku z pełnym sezonem pojawi się z kolei program "Polskie żony", którego pilotowy odcinek pokazano w listopadzie ub.r. "Polskie żony" to program reality przedstawiający codzienne życie zamężnych Polek z różnych środowisk i będących na różnych etapach drogi życiowej.

Kontynuowane będą m.in. programy: "Shopping Queens. Królowe zakupów", "Kolacja w ciemno", "Bogaty dom, biedny dom", "Randka z nieznajomym", "Śluby gwiazd", "Gry małżeńskie", oraz programy talk-show: "Demakijaż" Krzysztofa Ibisza, "W bliskim planie" Alicji Resich oraz "Fajka pokoju" Jolanty Fajkowskiej.

Czytaj też: Michał Marszał wstrzymuje się z akcją billboardową skierowaną do prezesa PiS

Według Nielsen Media Polsat Cafe miał w sierpniu średnio 0,64 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ po wzroście z 0,39 proc. rok wcześniej. Stacja była w sierpniu liderem wśród kanałów lifestylowych.

(MNIE, 27.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.