Trzy nowe osoby w zespole kreacji Dentsu Creative
Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Od lewej: Tomasz Szkiela, Mikołaj Makowski, Marek Wyżnikiewicz (fot. materiały prasowe)
Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasilili Marek Wyżnikiewicz, Tomasz Szkiela i Mikołaj Makowski.
Marek Wyżnikiewicz objął stanowisko creative group head. Z branżą reklamową związany jest od 15 lat. Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi, Walk Creative i Leo Burnett Warszawa, gdzie przez ostatnie lata dowodził zespołem obsługującym markę Samsung. Pracował dla takich klientów, jak Eurobank, Pekao SA, Orange, T-Mobile oraz marek: McDonald’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G i Kaufland. Na koncie ma nagrody Klubu Twórców Reklamy, Kreatura, Effie Awards.
Czytaj też: 17 nagród dla polskich agencji na festiwalu Golden Drum
Tomasz Szkiela w Dentsu Creative objął stanowisko senior art director. Przez ostatnie 17 lat pełnił tę samą rolę w MTV Networks, Heart & Brain i Saatchi & Saatchi, gdzie pracował dla takich klientów, jak Grupa Żywiec, Żabka, Carrefour, P&G, Visa i GSK. Od sześciu lat jest w teamie kreatywnym z Mikołajem Makowskim.
Mikołaj Makowski pracuje w branży od 10 lat, m.in. w takich agencjach, jak Next i BBDO, a ostatnio jako senior copywriter w Saatchi & Saatchi. Jest autorem kampanii m.in. dla Mercedes-Benz, Lay’s, Visa, Carrefour, OBI, Procter & Gamble, GSK. W teamie kreatywnym z Tomaszem Szkielą pełni rolę senior copywritera.
Czytaj też: Były kreatywny Dariusz Chwierut nowym dyrektorem marketingu firmy Wawel
(AMS, 26.09.2022)