Pezet i Natalia Szroeder w promocji Mastercard Music

Utworowi muzyków towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, kinach i internecie (fot. materiały prasowe)
Agencja McCann zrealizowała dla marki Mastercard kolejną kampanię marketingową platformy Mastercard Music. Pojawili się w niej Pezet i Natalia Szroeder, którzy wspólnie wykonali piosenkę.
Platforma Mastercard Music to projekt, w którym do współpracy zapraszani są artyści reprezentujący różne oblicza sceny muzycznej. W ramach akcji promocyjnej projektu uczestnicy programu Mastercard Bezcenne Chwile mają szansę na wzięcie udziału w wydarzeniu z udziałem muzyków, które odbędzie się 28 września w Warszawie. Akcji towarzyszy kampania reklamowa, w ramach której w kanałach telewizyjnych z Grupy TVN i Polsat, w kinach oraz w mediach społecznościowych emitowany jest 15-sekundowy spot.
Czytaj też: Allegro chce zarejestrować kolor jako znak towarowy
Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja McCann, która do współpracy przy produkcji muzycznej i współpracy z artystami zaprosiła agencję high&, a producentem muzycznym był Wojciech Urbański. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się Lucky Luciano, a całość wyreżyserował Tomasz Chrapusta. Wydarzenie organizuje agencja Melt. Wdrożeniem i optymalizacją strony internetowej zajęła się agencja Spacecamp, a planowaniem i zakupem mediów do kampanii – dom mediowy Carat.
(KAP, 13.09.2022)
