W RAS Polska zadowoleni ze wzrostu liczby subskrybentów Onet Premium
W ambitnych planach wydawcy jest, aby 2 proc. użytkowników Onetu udało się przekonać do płacenia za treści (screen: Onet)
Liczba subskrybentów Onet Premium dynamicznie rośnie po udostępnieniu w lipcu usługi użytkownikom portalu Onet.pl. Ringer Axel Springer Polska nie ujawnia jednak żadnych danych.
– Nie podajemy takich danych, jak liczba subskrybentów czy wyniki finansowe, ale możemy być zadowoleni, bo liczba użytkowników Onet Premium dynamicznie rośnie – zapewnia Agnieszka Skrzypek-Makowska, dyrektorka komunikacji RAS Polska.
Czytaj też: Koncertu TVP na otwarcie przekopu Mierzei Wiślanej jednak w ogóle nie będzie
Według biznesowych założeń wydawcy, do których udało nam się dotrzeć nieoficjalnie, na koniec roku Onet Premium powinien mieć 50 tys. subskrybentów. Podstawowy abonament miesięczny kosztuje 24,90 zł.
Onet Premium daje subskrybentom nielimitowany dostęp do artykułów, podcastów oraz wideo takich mediów, jak: "Newsweek Polska", "Forbes", "Forbes Women", "Przegląd Sportowy", "Auto Świat", Politico i "Die Welt". W pakiecie są także oferowane materiały Onetu bez konieczności oglądania wielu reklam. Od poniedziałku do oferty włączono teksty serwisu Business Insider Polska.
Czytaj też: Nowy "Press": Lachowski o swojej pierwszej wojnie, a także Gugała, Burzyńska, Klarenbach i ekipa Zełenskiego
(PAR, 08.09.2022)