AWR "Wprost" mimo niższych przychodów zakończyła rok na plusie
Stan zatrudnienia w AWR "Wprost", wydawcy serwisu Wprost.pl, na ostatni dzień 2021 roku wynosił osiem osób (screen Wprost.pl)
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" w 2021 roku wypracowała 8,21 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Dzięki aktualizacji wartości aktywów finansowych ubiegły rok zamknęła na plusie. Spółka odkupiła udziały od Lecha Kruszony.
AWR "Wprost" w ubiegłym roku miała 8,21 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, czyli o 29,20 proc. mniej, niż rok wcześniej. Koszty działalności finansowej spadły nieznacznie, bo o 2,09 proc. - do 10,1 mln zł. Największe koszty wygenerowały usługi obce - 6,14 mln zł, oraz wynagrodzenia - 2,74 mln zł. Stan zatrudnienia na ostatni dzień 2021 roku wynosił osiem osób.
Czytaj też: Magdalena Rigamonti dołącza do redakcji Onetu
Spółka 2021 rok zakończyła z zyskiem netto w wysokości 2,05 mln zł. Wpływ na osiągnięcie pozytywnego wyniku finansowego miało przede wszystkim dokonanie aktualizacji wartości aktywów finansowych na kwotę 2,46 mln zł. Spółka nie podjęła jeszcze decyzji o podziale zysku za 2021 rok.
Czytaj też: Łukasz Jankowski z Radia Wnet ma poprowadzić program w Polsat News
AWR "Wprost" należy do grupy kapitałowej PMPG Polskie Media. Spółka dominująca 16 sierpnia ub.r. odkupiła od dotychczasowego wspólnika Lecha Kruszony 10 proc. udziałów, tym samym stając się właścicielem 100 proc. udziałów w kapitale zakładowym oraz 100 proc. na walnym zgromadzeniu AWR "Wprost".
(BAE, 31.08.2022)