STS z kampanią podkreślająca, że obstawianie nie jest hazardem
STS podkreśla, że obstawianie meczów to nie hazard (fot. materiały prasowe)
26 sierpnia uruchomiona została kampania promocyjna bukmachera STS, która jest częścią nowej strategii marketingowej marki.
Osią strategii jest budowanie aspiracyjnego wizerunku kategorii bukmacherskiej, przełamywanie barier związanych z obstawianiem – takich jak brak wiary w wygraną – a także odczarowywanie negatywnego wizerunku zakładów bukmacherskich. Firma podkreśla, że obstawianie to nie hazard.
Czytaj też: Branża niechętnie mówi o legalności promowania alkoholu w social mediach
W ramach kampanii zrealizowane zostały następujące spoty: dwa 30-sekundowe w wersji reklamowej i sponsorskiej, a także 8 materiałów 15-sekundowych, które będą emitowane w telewizji oraz online. Oprócz tego przygotowano wersje 6-sekundowe wykorzystywane wyłącznie w działaniach digital. Kampania obejmie również działania w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za realizację spotów Szut Szut Studio, natomiast reżyserią zajął się Piotr Matejkowski. Telewizję kupuje dom mediowy Zenith.
Czytaj też: Reklama Pyralginy "zainspirowana" spotem Ibupromu RR sprzed kilku lat
(KAP, 29.08.2022)