Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Cafe nowym liderem kanałów lifestylowych, wyprzedził Polsat Play i TVN Style

Wynik liderującego Polsat Cafe w grupie ogólnej 4+ zwiększył się z 0,44 proc. do 0,65 proc. udziału (screen: YouTube/Identerek)

Polsat Cafe został w lipcu 2022 roku nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, awansując z miejsca trzeciego.

Wynik liderującego Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) w grupie ogólnej 4+ zwiększył się z 0,44 proc. do 0,65 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat Play (Grupa Polsat Plus) – 0,61 proc. (0,62 proc. przed rokiem). Trzeci był TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery), który odnotował wzrost z 0,45 do 0,49 proc. udziału.

Czytaj też: O. Ludwik Wiśniewski w liście do Jarosława Kaczyńskiego: TVP zatruwa duszę narodu

Następnie znalazły się:

  • naziemna TVP Kobieta (Telewizja Polska) – 0,4 proc. (wzrost z 0,15 proc.),
  • HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,31 proc. (spadek z 0,38 proc.),
  • TLC (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,25 proc. (0,21 proc. rok wcześniej),
  • Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,2 proc. (bez zmian),
  • Active Family (R.D.F. Entertainment) – 0,13 proc. (0,09 proc. w lipcu 2021),
  • Canal+ Domo (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (0,1 proc. rok wcześniej)
  • i Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (0,09 proc. rok wcześniej).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem był TVN Style – 0,67 proc. (spadek z 0,73 proc.), na drugim miejscu znalazł się Polsat Play – 0,66 proc. (0,77 proc. rok wcześniej), a na trzecim – Polsat Cafe – 0,51 proc. (wzrost z 0,49 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był Polsat Play – 0,74 proc. udziału (spadek z 0,79 proc.), drugi TVN Style – 0,61 proc. (w dół z 0,62 proc.), a trzeci Polsat Cafe – 0,47 proc. (wzrost z 0,46 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVP nie zamierza ujawnić badań oglądalności, którymi chwalił się Jacek Kurski

(MNIE, 19.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.