Polsat Cafe nowym liderem kanałów lifestylowych, wyprzedził Polsat Play i TVN Style
Wynik liderującego Polsat Cafe w grupie ogólnej 4+ zwiększył się z 0,44 proc. do 0,65 proc. udziału (screen: YouTube/Identerek)
Polsat Cafe został w lipcu 2022 roku nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, awansując z miejsca trzeciego.
Wynik liderującego Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) w grupie ogólnej 4+ zwiększył się z 0,44 proc. do 0,65 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat Play (Grupa Polsat Plus) – 0,61 proc. (0,62 proc. przed rokiem). Trzeci był TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery), który odnotował wzrost z 0,45 do 0,49 proc. udziału.
Czytaj też: O. Ludwik Wiśniewski w liście do Jarosława Kaczyńskiego: TVP zatruwa duszę narodu
Następnie znalazły się:
- naziemna TVP Kobieta (Telewizja Polska) – 0,4 proc. (wzrost z 0,15 proc.),
- HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,31 proc. (spadek z 0,38 proc.),
- TLC (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,25 proc. (0,21 proc. rok wcześniej),
- Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,2 proc. (bez zmian),
- Active Family (R.D.F. Entertainment) – 0,13 proc. (0,09 proc. w lipcu 2021),
- Canal+ Domo (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (0,1 proc. rok wcześniej)
- i Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (0,09 proc. rok wcześniej).
W grupie komercyjnej 16-49 liderem był TVN Style – 0,67 proc. (spadek z 0,73 proc.), na drugim miejscu znalazł się Polsat Play – 0,66 proc. (0,77 proc. rok wcześniej), a na trzecim – Polsat Cafe – 0,51 proc. (wzrost z 0,49 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był Polsat Play – 0,74 proc. udziału (spadek z 0,79 proc.), drugi TVN Style – 0,61 proc. (w dół z 0,62 proc.), a trzeci Polsat Cafe – 0,47 proc. (wzrost z 0,46 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVP nie zamierza ujawnić badań oglądalności, którymi chwalił się Jacek Kurski
(MNIE, 19.08.2022)