Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zdrożeją reklamy w Radiu Zet, Antyradiu i Pakiecie Niezależnych

W Radiu Zet reklamy podrożeją o 1,9 proc., a w Antyradiu – o 7,9 proc. (fot. Piotr Molęcki/East News)

Eurozet od poniedziałku 29 sierpnia podnosi ceny reklam w Radiu Zet, ponadregionalnym Antyradiu i Pakiecie Niezależnych – dowiedział się "Presserwis". Do Pakietu Niezależnych dołączyły kolejne cztery lokalne rozgłośnie.

W Radiu Zet ceny reklam podrożeją średnio o 1,9 proc. (w godz. 6-20), a w Antyradiu – o 7,9 proc. W Pakiecie Niezależnych podwyżka wyniesie 4,1 proc.

Czytaj też: UZP o wyborze firmy badającej słuchalność radia: "Przypuszczenie naruszenia przepisów"

– Słuchalność Antyradia się umacnia. Widzimy duże zainteresowanie reklamodawców wynikające z unikalnego formatu i atrakcyjnych kosztów dotarcia. W przypadku Radia Zet jest to de facto korekta cennika – tłumaczy ruch Ewa Rosiewicz, członkini zarządu i dyrektorka biura reklamy Eurozetu.

Z kolei podniesienie cen w Pakiecie Niezależnych – jak informuje Ewa Rosiewicz – ma związek z poszerzeniem oferty o cztery rozgłośnie: Super FM Szczecin, Radio Konin, Radio Kujawy z Włocławka i Radio Ostrowiec. W sumie Pakiet Niezależnych będzie liczyć 62 lokalne radia.

Spoty w pakiecie Zet Total będą kosztować średnio o 3,2 proc. więcej. Na Zet Total składają się wszystkie stacje Eurozetu, Pakietu Niezależnych oraz Radio Września, Radio Wielkopolska i Radio Norda.

Czytaj też: W dużych miastach Tok FM już z niewiele niższą słuchalnością niż Zetka. Polskie Radio 24 przed Trójką

Po raz ostatni Eurozet zmienił ceny reklam w marcu 2022 roku. 

Udział rozgłośni Eurozetu w czasie słuchania wzrósł z 17,3 proc. w pierwszym półroczu 2021 roku do 18,2 proc. w pierwszym półroczu 2022. Wyniki poprawiły Radio Zet (z 12,3 proc. do 13,5 proc.) i ponadregionalne Antyradio (z 2,6 proc. do 2,7 proc.), sieć Chillizet utrzymała 0,2 proc., a sieć Meloradio zanotowała spadek z 1,1 proc. do 0,9 proc. (badanie Radio Track).

W lipcu Grupa RMF ogłosiła, że jesienią utrzyma ceny reklam na takim samym poziomie jak wiosną i latem.

Czytaj też: O. Ludwik Wiśniewski w liście do Jarosława Kaczyńskiego: TVP zatruwa duszę narodu

(KOZ, 19.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.