Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Polsat Plus spodziewa się stabilizacji na rynku reklamy telewizyjnej

– Lipiec i sierpień mamy sprzedane i to wygląda dobrze. Wrzesień jest teraz w trakcie realizacji i też wygląda przyzwoicie – powiedział Stanisław Janowski (fot. materiały prasowe)

Grupa Polsat Plus przewiduje stabilizację na rynku reklamy telewizyjnej w 2022 roku.

Prezes zarządu Telewizji Polsat Stanisław Janowski powiedział na spotkaniu z mediami, że grupa liczy na to, iż w drugim półroczu rynek reklamowy "wróci do pozytywnej dynamiki".

Czytaj też: Grupa Polsat Plus w pierwszym półroczu ze spadkiem zysku

– Powinno to oznaczać, że rok zamknie się w okolicy zera (różnicy w wydatkach na reklamę – przyp. red.) w stosunku do zeszłego roku w kontekście tych danych za sześć miesięcy, które mamy teraz – stwierdził Janowski. I dodał: – Lipiec i sierpień mamy sprzedane i to wygląda dobrze. Wrzesień jest teraz w trakcie realizacji i też wygląda przyzwoicie.

Według Publicis Groupe w pierwszym półroczu wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji w skali całego rynku spadły o 1,6 proc., do 2,11 mld zł, w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. W tym samym czasie przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat wzrosły o 0,2 proc., do 603 mln zł.

Czytaj też: AMS zrywa umowę z Tygodnikiem Nie i nie wywiesi billboardu pod siedzibą PiS

(MNIE, 19.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.