Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Avon z kampanią wizerunkową "Coś pięknego"

Kampania będzie prowadzona do 25 września br. (fot. materiały prasowe)

Marka Avon uruchomiła kampanię wizerunkową w ramach działań "Avon Kontra Rak Piersi" oraz "Avon Kontra Przemoc".

Kampania "Coś pięknego" opiera się na haśle: "Wybierając kosmetyki Avon mówisz TAK dla zdrowia kobiet, TAK dla bezpieczeństwa kobiet, TAK dla dobrostanu zwierząt". Promowana jest m.in. szminka sprzedawana z bransoletką, z której cały dochód sprzedaży wesprze konto kampanii "Avon Kontra Rak Piersi". Firma komunikuje w niej wiele swoich działań CSR, w tym Avon Alert, aplikację przeciwprzemocową stworzoną wspólnie z fundacją Feminoteka.

Czytaj też: Meta rusza z kampanią My Kind of Place w Polsce

Kampania jest aktywna na stronie Avon i w Klubie Avon, a także w mediach. Potrwa do 25 września. Za jej koncepcję kreatywną odpowiada zespół Avon Polska, za zakup mediów – Starcom, a za działania PR – Garden of Words.

(KAP, 19.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.