Avon z kampanią wizerunkową "Coś pięknego"
Kampania będzie prowadzona do 25 września br. (fot. materiały prasowe)
Marka Avon uruchomiła kampanię wizerunkową w ramach działań "Avon Kontra Rak Piersi" oraz "Avon Kontra Przemoc".
Kampania "Coś pięknego" opiera się na haśle: "Wybierając kosmetyki Avon mówisz TAK dla zdrowia kobiet, TAK dla bezpieczeństwa kobiet, TAK dla dobrostanu zwierząt". Promowana jest m.in. szminka sprzedawana z bransoletką, z której cały dochód sprzedaży wesprze konto kampanii "Avon Kontra Rak Piersi". Firma komunikuje w niej wiele swoich działań CSR, w tym Avon Alert, aplikację przeciwprzemocową stworzoną wspólnie z fundacją Feminoteka.
Czytaj też: Meta rusza z kampanią My Kind of Place w Polsce
Kampania jest aktywna na stronie Avon i w Klubie Avon, a także w mediach. Potrwa do 25 września. Za jej koncepcję kreatywną odpowiada zespół Avon Polska, za zakup mediów – Starcom, a za działania PR – Garden of Words.
(KAP, 19.08.2022)