Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Telewizja Szerokopasmowa w 2021 wypracowała 1,38 mln zł zysku

Na koniec 2021 roku Polska Telewizja Szerokopasmowa oferowała usługi telewizyjne dla 19,3 tys. abonentów (fot. Pixabay.com)

Spółka Polska Telewizja Szerokopasmowa, która oferuje pakiety telewizyjne i dekodery zewnętrznym operatorom telewizyjnym, w 2021 roku odnotowała 1,38 mln zł zysku netto przy 6,99 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Z przesłanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży były o 44,33 proc. wyższe niż w 2020 roku. Koszty działalności operacyjnej to 5,48 mln zł – wzrosły o 36,62 proc. Koszty wynagrodzeń wyniosły 167,11 tys. zł – w górę o 9,09 proc. Na koniec roku w spółce zatrudniano dwie osoby (bez zmian).

Czytaj też: Maile Dworczyka: Morawiecki planował propagandową kampanię wokół lex TVN

W 2021 roku firma miała 1,38 mln zł zysku netto (o 77,82 proc. więcej, niż w 2020 roku).

Polska Telewizja Szerokopasmowa to operator telekomunikacyjny, który dystrybuuje usługi telewizji cyfrowej w ramach najtańszych pakietów socjalnych w sieciach partnerów w usłudze Avios. Ponadto spółka sprzedaje i dzierżawi operatorom dekodery. Wszystkie udziały w Polskiej Telewizji Szerokopasmowej ma spółka Korbank.

Według szacunkowych danych opracowanych przez "Telekabel & Digital" na koniec 2021 roku Polska Telewizja Szerokopasmowa oferowała usługi telewizyjne dla 19,3 tys. abonentów (0,6 proc. mniej, niż w 2020).

Czytaj też: TVP nie zamierza ujawnić badań oglądalności, którymi chwalił się Jacek Kurski

(MNIE, 18.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.