Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Seriale umacnia się na czele kanałów serialowo-filmowych

W grupie ogólnej 4+ udział liderującego TVP Seriale wyniósł 1,8 proc. (screen: YouTube/Jajecznica TV)

W lipcu 2022 roku liderem wśród kanałów serialowo-filmowych była stacja TVP Seriale, której udział w rynku rok do roku wzrósł. Straciła z kolei druga w zestawieniu Stopklatka.

W grupie ogólnej 4+ udział liderującego TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,8 proc. (wzrost z 1,61 proc.). Druga w kolejności naziemna Stopklatka (Grupa Kino Polska) zmniejszyła udział z 1,43 do 1,07 proc. Dalej były Fox (The Walt Disney Company) – 0,57 proc. udziału (wzrost z 0,41 proc.) i Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,52 proc. (spadek z 0,55 proc.).

Czytaj też: TVP nie zamierza ujawnić badań oglądalności, którymi chwalił się Jacek Kurski

W pierwszej dziesiątce znalazły się też:

  • Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,44 proc. (wzrost z 0,25 proc.),
  • Kino Polska (Grupa Kino Polska) – 0,41 proc. (0,46 proc. rok wcześniej),
  • Paramount Network (Paramount Global) – 0,4 proc. (0,26 proc. w lipcu 2021, gdy stacja nadawała pod nazwą Paramount Channel),
  • Romance TV (Mainstream Networks) – 0,39 proc. (wzrost z 0,33 proc.),
  • Polsat Comedy Central Extra (Paramount Global) – 0,37 proc. (0,32 proc. rok wcześniej)
  • i TVN Fabuła (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,33 proc. (spadek z 0,35 proc.).

Czytaj też: Minister sportu: "Kilku dziennikarzy zasłużyło na to, żeby odpowiadać karnie"

W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem także był TVP Seriale, który zwiększył udział z 1,83 proc. do 2,09 proc. Druga Stopklatka zanotowała spadek z 1,41 proc. do 0,98 proc., a trzeci Fox miał 0,67 proc. udziału (wzrost z 0,55 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce zajął również TVP Seriale – 2,24 proc. (wzrost z 1,94 proc.), drugie Stopklatka – 1,19 proc. (1,72 proc. rok wcześniej), a trzecie Fox – 0,73 proc. (wzrost z 0,55 proc.).

Czytaj też: Maile Dworczyka: Morawiecki planował propagandową kampanię wokół lex TVN

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 18.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.