Przychody z subskrypcji "GW" urosły o 10 proc.
Udział wpływów cyfrowych w przychodach "GW" wzrósł z 40,8 proc. do 43,2 proc. (fot. archiwum "Press")
W drugim kwartale 2022 roku przychody z subskrypcji treści "Gazety Wyborczej" wzrosły o ponad 10 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2021 roku.
Prezes Agory Bartosz Hojka podczas piątkowej prezentacji wyników spółki przekazał, że przychody cyfrowe "Gazety Wyborczej" ze sprzedaży prenumeraty cyfrowej i reklamy cyfrowej w pierwszym półroczu wyniosły ponad 33 mln zł. – To przede wszystkim rezultat wyższych przychodów z subskrypcji treści "Wyborczej", które wzrosły o ponad 10 procent – przekazał Hojka.
Czytaj też: Grupa Agora w pierwszym półroczu zwiększyła przychody o prawie połowę
Tym samym udział wpływów cyfrowych w przychodach "GW" wzrósł do 43,2 proc. z 40,8 proc. w pierwszym półroczu 2021 roku.
"Gazeta Wyborcza" na koniec czerwca 2022 roku miała 296 tys. aktywnych subskrypcji, co oznacza wzrost o 14,6 proc. w porównaniu z końcem czerwca 2021 roku. W pierwszym półroczu baza subskrybentów wzrosła o 3,5 proc., a w samym drugim kwartale – o 2,1 proc. – Mamy nieco niższą dynamikę przyrostu kwartał do kwartału. Bez wątpienia sytuacja inflacyjna może mieć na to jakiś wpływ – mówił Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Agory.
Z kolei liczba subskrypcji Premium Tok FM na koniec czerwca 2022 roku wynosiła 27,6 tys. (wzrost o 9,1 proc.).
Czytaj też: Agora: o 5,5 proc. wzrósł rynek reklamowy w pierwszym półroczu
(KOZ, 16.08.2022)