Meta wprowadza kolejne narzędzie do automatyzacji reklam
Advantage+ Shopping Campaigns wykorzystuje sztuczną inteligencję (fot. materiały prasowe)
Spółka technologiczna Meta poinformowała, że 15 sierpnia do narzędzi oferowanych przez Meta Advantage (portfolio produktów służących do automatyzacji reklam) dołączy Advantage+ Shopping Campaigns.
Jest to system oparty na uczeniu maszynowym, który automatyzuje procesy tworzenia kampanii reklamowych dla branży e-commerce i retail. Obsługuje do 150 kombinacji parametrów reklamowych i pozwala na ustalenie ich optymalnej kombinacji, dając najefektywniejsze rezultaty. Działanie jest oparte na sztucznej inteligencji (SI), która wykorzystuje wiedzę zebraną na temat użytkowników i ich reakcji na reklamy obecne w ekosystemie Meta.
Czytaj też: Gdańsk prowadzi casting na tiktokerów, którzy staną się ambasadorami miasta
To kolejny produkt oparty na SI po Advantage+ Creative i Advantage Audience, który jest oferowany przez Meta. Te dwa produkty zostały udostępnione 10 sierpnia dla małych przedsiębiorstw wykorzystujących do kampanii promocyjnych Facebooka.
(KAP, 12.08.2022)