Temat: reklama

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meta wprowadza kolejne narzędzie do automatyzacji reklam

Advantage+ Shopping Campaigns wykorzystuje sztuczną inteligencję (fot. materiały prasowe)

Spółka technologiczna Meta poinformowała, że 15 sierpnia do narzędzi oferowanych przez Meta Advantage (portfolio produktów służących do automatyzacji reklam) dołączy Advantage+ Shopping Campaigns.

Jest to system oparty na uczeniu maszynowym, który automatyzuje procesy tworzenia kampanii reklamowych dla branży e-commerce i retail. Obsługuje do 150 kombinacji parametrów reklamowych i pozwala na ustalenie ich optymalnej kombinacji, dając najefektywniejsze rezultaty. Działanie jest oparte na sztucznej inteligencji (SI), która wykorzystuje wiedzę zebraną na temat użytkowników i ich reakcji na reklamy obecne w ekosystemie Meta.

Czytaj też: Gdańsk prowadzi casting na tiktokerów, którzy staną się ambasadorami miasta

To kolejny produkt oparty na SI po Advantage+ Creative i Advantage Audience, który jest oferowany przez Meta. Te dwa produkty zostały udostępnione 10 sierpnia dla małych przedsiębiorstw wykorzystujących do kampanii promocyjnych Facebooka.

(KAP, 12.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.