Zespół TechNest dołącza do struktur The Marcom Engine (BMW)
The Marcom Engine to międzynarodowy zespół, który integruje strategię, kreację i produkcję w grupie BMW (fot. materiały prasowe)
Pracownicy TechNest – hubu marketingowo-technologicznego stworzonego w Warszawie przez Group One i Serviceplan – dołączyli do struktur The Marcom Engine, międzynarodowego hubu eksperckiego odpowiedzialnego za działania marketingowe BMW.
Dawid Kolasiński ze spółki TechNest awansował na stanowisko head of web operations The Marcom Engine, Monika Filipek objęła stanowisko market consultant team liderki, Adam Sobiesak został adobe forms operations liderem, a Magdalena Cieślik team liderką w zespole website business support.
Czytaj też: Mery Spolsky i Kuba Karaś w najnowszej kampanii Durexa
The Marcom Engine to sieć partnerska, w skład której wchodzą MediaMonks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors, która zapewnia lokalne wsparcie dla 26 europejskich rynków we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, analityki opartej na danych, automatyzacji oraz CRM dla marki automotive BMW.
Dawid Kolasiński, Monika Filipek, Adam Sobiesak oraz Magdalena Cieślik będą raportować do Iwo Orzełka, service delivery lead w Plan.net TechNest.
Czytaj też: Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza
(KAP, 12.08.2022)