Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Możliwość komentowania publikacji w najnowszej wersji aplikacji Wyborcza

Komentarze widoczne są dla subskrybentów Wyborcza.pl zarówno w aplikacji, jak i w serwisie (fot. materiały prasowe)

W aplikacji Wyborcza jest dostępna funkcja, która umożliwia użytkownikom komentowanie publikacji przygotowanych przez zespół "Gazety Wyborczej" i dyskutowanie z innymi internautami na temat bieżących wydarzeń.

Najnowsza aktualizacja aplikacji Wyborcza, dostępna od połowy lipca w sklepach Google Play i AppStore, pozwala użytkownikom na większe zaangażowanie i pozostawianie komentarzy pod artykułami. Zespół "Wyborczej", odpowiadając na powracające prośby prenumeratorów cyfrowych korzystających z aplikacji, wdrożył funkcję, dzięki której mogą oni odnosić się do redakcyjnych publikacji, a także wchodzić w dyskusję z innymi internautami.

Komentarze widoczne są dla subskrybentów Wyborcza.pl zarówno w aplikacji, jak i w serwisie. Użytkownicy bez wykupionej prenumeraty mogą je czytać tylko pod ogólnodostępnymi artykułami. Jednocześnie osoby korzystające z aplikacji, które wolą się skupić na treściach bez komentarzy, mogą wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojego konta.

Za rozwój i utrzymanie aplikacji mobilnej Wyborcza odpowiada dział rozwoju produktu oraz IT Wyborcza.pl.

(BAE, 01.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.