Rafał Kostka szefem affiliate marketingu w Modivo
Kostka ma doświadczenie marketingowe w Polsce i za granicą (fot. LinkedIn/Rafal Kostka)
Rafał Kostka nie jest już dyrektorem e-commerce w sieci aptek Doz. Specjalista dołączył do sklepu internetowego Modivo i objął stanowisko head of affiliate marketing.
Kostka ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Pracował zarówno w Polsce, jak i za granicą w takich firmach, jak Zanox, Stilago, Sony i Zalando. W tej ostatniej firmie spędził ponad trzy lata, budując strategię marketingową marki w Wielkiej Brytanii, Polsce i krajach Beneluksu.
Czytaj też: Petsy z kampanią świadomościową dotyczącą porzucania psów
Od marca 2019 roku pracował w Doz, gdzie przez ostatni rok pełnił funkcję digital marketing & e-commerce directora.
W nowej roli będzie odpowiedzialny za zarządzanie współpracą z mediami, prowadzenie współpracy z obecnymi partnerami reklamowymi i budowanie nowych relacji.
Czytaj też: Nie wszyscy są Benettonem. Jak eksperymentować z reklamą i dlaczego nie wszystkim w Polsce się udaje
(KAP, 29.07.2022)