Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czerwcowa kampania Disney+ warta cennikowo ponad 32 mln zł

Kampania wspierająca start Disney+ prowadzona była m.in. w telewizji, kinach, radiu i outdoorze (fot. materiały prasowe)

Cennikowa wartość czerwcowej kampanii reklamowej wspierającej start platformy streamingowej Disney+ w Polsce wyniosła 32,5 mln zł.

Z danych cennikowych firmy Kantar – które nie uwzględniają rabatów i nie obejmują internetu – wynika, że The Walt Disney Company ponad połowę tej kwoty (18,7 mln zł) przeznaczył na reklamy w telewizji, gdzie były emitowane spoty 15-, 30- i 60-sekundowe.

Czytaj też: Minęło pół roku, a Rymanowski nie wysłał pozwu przeciwko Lisowi. Ale nie rezygnuje

Na reklamy w kinach Disney wydał 5 mln zł, niewiele mniej – 4,9 mln zł – na obecność w radiu.

Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej pochłonęła 3,4 mln zł. W kampanii outdooru wykorzystano formaty tradycyjne i DOOH, a także murale z efektami świetlnymi LED i siatki wielkoformatowe.

Najmniej – bo raptem 533 tys. zł – Disney zostawił w prasie (gazety i magazyny). 

Kampanię przygotowały działy marketingu i kreatywny Disneya w Polsce. Za zakup mediów odpowiadał zespół Publicis Imagine.

Disney+ wystartował w Polsce 14 czerwca. Standardowa cena subskrypcji wynosi 28,99 zł. Disney+ na początku kwietnia globalnie miał prawie 138 mln subskrybentów, firma nie podaje danych dla poszczególnych rynków.

Czytaj też: Już ponad pół miliona wniosków o rządową dopłatę do dekodera lub telewizora

(KOZ, 22.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.