Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

180heartbeats + JUNG v MATT z kampanią Foodini dla Żabki

Kampania promuje Foodini jako zdrową przekąskę (fot. materiały prasowe)

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała pierwszą w historii marki Foodini kampanię 360 stopni, w której przypomina o walorach odżywczych produktu.

Na użytek kampanii powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach. Celem działań jest promowanie Foodini jako zdrowej przekąski, a zarazem promocja aplikacji sieci sklepów Żabka. Klienci z aplikacją Żappka mogą kupić produkty Foodini w cenie 3,99 zł.

Czytaj też: LifeTube nawiązuje współpracę z ukraińskimi youtuberami

Kampania będzie prowadzona do 16 sierpnia.

(KAP, 15.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.