Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet Premium dostępny już także na portalu. RASP uruchamia też Onet Audio

Miesięczny abonament sprzedawany w promocyjnej cenie kosztuje 19,90 zł

Ringier Axel Springer Polska udostępnił Onet Premium szerszej publiczności. Teraz z usługi mogą korzystać użytkownicy portalu Onet.pl i jego serwisów. W ramach subskrypcji Onet Premium użytkownicy mają nieograniczony dostęp do tekstów, podcastów i materiałów wideo od kilkunastu wydawców. W dodatku bez reklam.

Onet Premium, czyli druga po Mediaklubie usługa subskrypcyjna wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska, jest dostępna dla użytkowników portalu Onetu. Dotychczas usługa była testowana w aplikacji na urządzenia iOS. 

"Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi wydawcami"

— "Onet Premium to wyjątkowa oferta na polskim rynku. W jednym miejscu i w jednej cenie użytkownicy mają dostęp do bogatej oferty treści premium z kilkunastu polskich i zagranicznych tytułów. Co więcej, treści Onet będą dostępne bez reklam. Wcześniej testowaliśmy ten serwis w wersji podstawowej w aplikacji Onetu na iOS. Wyniki przerosły nasze oczekiwania. Warto także podkreślić, że jesteśmy otwarci na współpracę z innymi wydawcami. Już dzisiaj w Ofercie Onet Premium dostępne są np. treści z Vogue i Kontynentów" — mówi Aleksander Kutela, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska, cytowany przez Onet.

W Onet Premium subskrybenci mają nielimitowany dostęp do artykułów, podcastów oraz programów wideo od polskich i zagranicznych wydawców takich jak m.in.: Newsweek, Forbes, Forbes Women, Przegląd Sportowy, Auto Świat, Vogue, POLITICO czy Die Welt. W pakiecie są dostępne również ekskluzywne materiały opracowane przez redakcje Onetu. 

Czytaj też: Mobbing w "Newsweeku": tym razem Wojciech Staszewski stawia zarzuty Renacie Kim

Cały zasób treści płatnych będzie działał w modelu metrycznym. Oznacza to, że dostęp do kilku treści płatnych będzie dostępny dla wszystkich użytkowników w ramach odnawiającego się co miesiąc limitu. Natomiast wszystkie treści bez żadnych ograniczeń będą dostępne jedynie dla subskrybentów.

Bez reklam

Subskrybentom Onet Premium nie będą wyświetlane reklamy. Tyczy się to wszystkich serwisów Onetowych za wyjątkiem serwisów komercyjnych, czyli Przegladsportowy.onet.pl, Poczta.onet.pl, Zapytaj.onet.pl, Pogoda.onet.pl, Programtv.onet.pl, Magia.onet.pl oraz specjalnych serwisów redakcyjnych, np. Ukraina.onet.pl. 

Wraz ze startem pakietu Onet Premium uruchomiona zostanie aplikacja Onet Audio umożliwiająca słuchanie podcastów, artykułów audio oraz programów Onetu, np. Onet Rano czy Onet Opinie, w wersji audio. 

Posiadając Onet Premium, wszystkie treści dzienników, tygodników i magazynów wchodzących w skład pakietu ukazujących się również w formie drukowanej, będzie można pobrać jako wydanie PDF i czytać jak tradycyjną prasę nawet bez dostępu do internetu.

Ile kosztuje Onet Premium?

Onet Premium dostępny jest w dwóch wariantach. Miesięczny abonament sprzedawany w promocyjnej cenie kosztuje 19,90 zł. Po roku subskrybenci zapłacą 24,90 zł. Z kolei pakiet roczny kosztuje 199 zł. 

Jak informowaliśmy pod koniec marca Ringier Axel Springer Polska chce do końca 2022 roku mieć 50 tys. subskrypcji Onet Premium. RAS Polska nie podaje jednak, ile zostało sprzedanych subskrypcji usługi Onet Premium.

(BAE, 07.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.