Do końca 2022 roku RAS Polska chce mieć 50 tys. subskrybentów Onet Premium

Wydawnictwo nie podaje, ile do tej pory zostało sprzedanych subskrypcji usługi Onet Premium (fot. materiały prasowe)
Ringier Axel Springer Polska, wydawca m.in. "Newsweeka", Onetu i "Forbesa", chce do końca 2022 roku mieć 50 tys. subskrypcji Onet Premium - dowiedział się "Presserwis". Onet Premium działa w aplikacji na smartfonach systemu iOS.
RAS Polska nie podaje jednak, ile do tej pory zostało sprzedanych subskrypcji usługi Onet Premium. - Jesteśmy zadowoleni z rozwoju naszych usług subskrypcyjnych, w tym pakietu Onet Premium w aplikacji Onet. Na tym etapie nie będziemy jednak komentować szczegółowo naszych planów rozwoju oraz wyników sprzedaży - przekazała Agnieszka Skrzypek-Makowska, kierowniczka komunikacji zewnętrznej Ringier Axel Springer Polska.
Czytaj też: Polska Press pracuje nad nowym ogólnopolskim portalem informacyjnym
Obecnie Onet Premium daje dostęp do 10 darmowych tekstów z bazy premium, reszta jest zamknięta za paywallem.
W ramach niej użytkownicy mają dostęp do treści z serwisów premium takich marek, jak: Newsweek, Forbes, Forbes Women, Przegląd Sportowy, Auto Świat, Komputer Świat, Fakt, Kontynenty i od niedawna Vogue, Die Welt i Politico. W przyszłości mają tam też trafiać specjalne treści przygotowywane przez redakcję Onet.pl. Wszystkie treści wyświetlane są użytkownikom aplikacji bez reklam.
Czytaj też: Seriale TVP po ukraińsku w Vod.tvp.pl
Liderem pod względem liczby subskrypcji cyfrowych w Polsce jest "Gazeta Wyborcza", która aktualnie ma ponad 286 tys. subskrybentów. Jednak rynek mediów wchodzących w tego rodzaju usługi jest coraz większy.
(BAE, 30.03.2022)
