Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy format multimedialny w serwisach Polska Press

Pierwszą ofertą w nowym formacie jest turystyczny poradnik "Boskie Dolnośląskie" (screen: NaszeMiasto.pl)

Serwisy internetowe Polska Press pokazały nowy format – content snack, czyli krótkie formy angażujące odbiorcę. 

– Na potrzeby serwisów NaszeMiasto.pl oraz serwisów tematycznych stworzyliśmy content snack – mówi Karol Gruszka, multimedia manager serwisów grupy. – W zamyśle są to krótkie materiały "przekąskowe". Użytkownicy nie muszą poświęcać wiele czasu, aby zapoznać się z ich treścią podaną w atrakcyjnej formie. Content snack dopasowaliśmy do stylu życia współczesnych użytkowników – ich braku wolnego czasu, trudności ze skupieniem uwagi czy zasady "bądź i planuj tu i teraz".

Czytaj też: "Newsweek" badany po zawiadomieniu Renaty Kim. Sekielski o "toksycznej atmosferze"

W pierwszej kolejności do serwisów trafiły treści turystyczne w serii "Boskie Dolnośląskie" ze zdjęciami fotoreporterów "Gazety Wrocławskiej".

– Nowy format zbudowany jest z pełnoekranowych zdjęć okładkowych, tytułu, tekstu, mapy prezentującej położenie danego obiektu oraz linków przekierowujących do wskazanych stron internetowych – mówi "Presserwisowi" Karol Gruszka. – W najbliższych tygodniach będziemy pracować nad kolejnymi wariantami nowego formatu, wzbogacając ich tematyczną funkcjonalność.

Czytaj też: Dziennikarze krytykują wystąpienie Żakowskiego w Tok FM. "Usprawiedliwienie czynów mobbera" 

Zamysł stworzenia krótkich i lekkostrawnych materiałów pojawił się, jak mówi Gruszka, kilka miesięcy temu, jako niezależny projekt. Teraz jest wdrażany do kolejnych serwisów i pojawi się m.in. w serwisach kulinarnych czy edukacyjnych.

Polska Press pracuje również nad uruchomieniem nowego portalu ogólnopolskiego, który ma ruszyć jeszcze w tym roku. Będzie on agregował najciekawsze treści z portali regionalnych należących do PPG, ale przede wszystkim ma oferować własne informacje i publicystykę polityczną.

Czytaj też: Nowy „Press": Lichnerowicz i Górniak o wojnie, która nie jest kobietą, a także Lis, Grzędziński, Gebert oraz Jeleniewska z TikToka

(PAR, 04.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.