Agencja Dsk będzie wspierała marketingowo Centrum Łukasiewicza
Centrum Łukasiewcza to jedna z 34 instytucji wchodzących w skład Sieci Badawczej Łukasiewicz (fot. Wikipedia)
Agencja reklamowa Dsk wygrała przetarg Centrum Łukasiewicza i będzie odpowiedzialna za prowadzenie jego działań edukacyjno-promocyjnych.
Agencja będzie odpowiadała za rekomendowanie działań komunikacyjnych, przygotowanie planów aktywności medialnej i eventowej oraz ich realizację, jak i za opracowanie dwóch koncepcji linii kreatywnych w tym identyfikacji wizualnej do komunikacji w internecie oraz prasie. Wartość podpisanej umowy wynosi 1,86 mln zł.
Czytaj też: Afera z Michniewiczem. InPost oczekuje od PZPN zajęcia stanowiska
W przetargu udział brało dziewięć podmiotów: Fabryka Marketingu, Creative Harder, Mediatouch, Mastermind Media, Aplan Media, Strategia 360, Tarray, konsorcjum TutuConcept i Marta Biernacka-Miernik Agencja Medialna i zwycięska agencja Dsk.
(KAP, 30.06.2022)